Wanted-demo till 360 och PS3

Robot
Medlem
Wanted-demo till 360 och PS3

Ännu en gång endast för Xbox 360 ägarna BOYA!


signatur

I got a Goldenshower.

Avstängd

Guld-ägarna...

Medlem

Finns på PSN


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Ännu en gång endast för Xbox 360 ägarna BOYA!

Icke, som Bluevortex skrev finns den på psn. Boya!

Medlem

Skitspel ändå


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Skitspel ändå

Var mycket bättre än jag väntat mig. Kommer köpa det.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Skitspel ändå

Det där var det lamaste svaret jag någonsin sett när ens fanboi-attacker har kontrats. :/


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

KoP
Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Skitspel ändå

Snacka om att vända kappan efter vinden fort som f*n.

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:

Var mycket bättre än jag väntat mig. Kommer köpa det.

Någon annan som laddat ner och testat?


signatur
Medlem

Var faktiskt bättre än vad jag väntat mig också... Kanske inte så pass bra att jag köper det nu, men möjligen sen när det blivit billigare.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Ska sätta mig i en fanboy-sits jag också..

Xbox 360 demot - kostar pengar
Playstation 3 demot - Gratis

vad är bäst =)?

Medlem
Skrivet av Aiek:

Ska sätta mig i en fanboy-sits jag också..

Xbox 360 demot - kostar pengar
Playstation 3 demot - Gratis

vad är bäst =)?

Kostar?.. Verkar inte som att du äger ett xbox
Jag kan tanka gratis...

Äger både ps3 o xbox 360 o jag betalar mer än gärna för xbox live guld konto.

Medlem
Skrivet av Aiek:

Ska sätta mig i en fanboy-sits jag också..

Xbox 360 demot - kostar pengar
Playstation 3 demot - Gratis

vad är bäst =)?

Nu är det väl ändå så att man inte kan spela med andra om man inte har gold (betalar)? Men att man kan tanka demos och trailers med silver (utan att betala)? Eller har jag blandat ihop det nu...? :\

Medlem

provade demot idag, ett coolt spel för dom actionkåta, men inget superwow. Blir kanske köp när det går ner på reapris.

var det föresten bara jag som kände att det lättaste var att bara springa fram och hugga ihjäl alla? är ju ett knapptryck bara så är dom död.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Det jag gillade mest var att kontrollerna var så simpla...Att skruva en kula trodde jag skulle vara mycket mer komplicerat... Men det var lätt

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Aiek:

Ska sätta mig i en fanboy-sits jag också..

Xbox 360 demot - kostar pengar
Playstation 3 demot - Gratis

vad är bäst =)?

Kostar?.. Verkar inte som att du äger ett xbox
Jag kan tanka gratis...

Äger både ps3 o xbox 360 o jag betalar mer än gärna för xbox live guld konto.

Du svarade på din egen fråga, ja Xbox Live Guld konto kostar pengar, dvs Demot kostar pengar tills de blir tillgängligt för Silver användarna.

Skrivet av MrBanzaiman:
Skrivet av Aiek:

Ska sätta mig i en fanboy-sits jag också..

Xbox 360 demot - kostar pengar
Playstation 3 demot - Gratis

vad är bäst =)?

Nu är det väl ändå så att man inte kan spela med andra om man inte har gold (betalar)? Men att man kan tanka demos och trailers med silver (utan att betala)? Eller har jag blandat ihop det nu...? :\

Typ... Dom senaste Demo spelen som släpps brukar va för Gold användarna only i en viss period, sen när "stormen" har lagt sig så kan även Silver användarna ta del av det.
Kort och gått ska man ta del av de allra senaste och kunna spela Online så måste man betala för de...

För övrigt så va Wanted riktigt roligt faktiskt...
Men gillade nya Riddick demot mer.

Skrivet av Preed:

provade demot idag, ett coolt spel för dom actionkåta, men inget superwow. Blir kanske köp när det går ner på reapris.

var det föresten bara jag som kände att det lättaste var att bara springa fram och hugga ihjäl alla? är ju ett knapptryck bara så är dom död.

Hehe jo i stort sett så va melee de effektivaste, men nu är de så att man bara kan lira Demot med den enklaste svårighetsgraden så jag antar att man får tänka sig för lite mer på "medium" och "hard".

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Ännu en gång endast för Xbox 360 ägarna BOYA!

Skrivet av Hardboiled15:

Skitspel ändå

Skriver du på allvar eller försöker du med någon slags ironi?

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Du svarade på din egen fråga, ja Xbox Live Guld konto kostar pengar, dvs Demot kostar pengar tills de blir tillgängligt för Silver användarna.

Skapat ett nytt live account som tar 5 min och sen kan du ladda hem demot och lira online i en månad. Sen bara göra sammasak igen.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Hardboiled15:

Ännu en gång endast för Xbox 360 ägarna BOYA!

Skrivet av Hardboiled15:

Skitspel ändå

Skriver du på allvar eller försöker du med någon slags ironi?

ironi


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

det är ute på amrikanska psn NU!ska bli kul att testa

Medlem

Demot överträffade mina förväntningar vilka iofs var ganska låga. Helt ok gameplay, bra ljudeffekter. Det största negativa med demot var att det bara gick att välja den lägsta svårighetsgraden, hade varit roligare med lite mer utmaning.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av AstroCreep:

Du svarade på din egen fråga, ja Xbox Live Guld konto kostar pengar, dvs Demot kostar pengar tills de blir tillgängligt för Silver användarna.

Skapat ett nytt live account som tar 5 min och sen kan du ladda hem demot och lira online i en månad. Sen bara göra sammasak igen.

Bara 3 guldtrials per box har jag för mig, så det går inte att göra i all oändlighet.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Otroligt seg kontroll, även när jag ställde in känslighet på max. Kameran var också ett helvete att leva med, då den ständigt skulle zooma in på karaktärens bak.

Jag undrar för övrigt vilket stolpskott det var som gillade idén att man behövde trycka på X för att släppa skyddspositionen istället för att bara dra styrspaken nedåt som i alla andra vettiga actionlir. Jag blev dödad ett flertal gånger på grund av det lilla felet.

Nej, inget köp här inte, men jag blev sugen på att köpa filmen på Blu-Ray.

Inaktiv
Skrivet av Aiek:

Ska sätta mig i en fanboy-sits jag också..

Xbox 360 demot - kostar pengar
Playstation 3 demot - Gratis

vad är bäst =)?

Konstigt, jag tog ner den på Xbox-live och betalade inget...!:up:

1
Skriv svar