Hawx till pc försenat

Robot
Medlem
Hawx till pc försenat

Givetvis medvetet för att öka försäljningen från den läskiga piratkopieringen


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Osis.
Fick dock precis ett mail från Webhallen att (i alla fall) PS3 utgåvan var försenad till nästa vecka. Fick 100:- rabatt som plåster på såren. Men mina helg planer gick åt helsike.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Man väntar aldrig för länge på något bra
Demot var ju grymt, lite kort bara, men kan inte vänta på att få testa multiplayer samt hela storyn

Inaktiv
Skrivet av Grillet:

Man väntar aldrig för länge på något bra
Demot var ju grymt, lite kort bara, men kan inte vänta på att få testa multiplayer samt hela storyn

Håller med dig
Ska bli riktigt kul att spöa skiten ur mina bröder och några vänner

Ja det är verkligen kul och det skulle ha varigt längre men jag störde mig lite på att inte sparas efter man stänger av, jag kanske gör nåt fel men aja så kommer det ju inte dock vara på hela spelet

(var det 4 eller 2 man kunde spela co-op?)


signatur

Tjenna jag är en helt vanlig kille som gillar spela spel

Medlem

Tror det var fyra:) Tyckte att detta spel var riktigt roligt! Fast jag tycker nog att trähattarna på Ubisoft kunde ha gjort marken lite snyggare. Nu ser det ut ungefär som en lite mer finslipad verision av Google Earth...

Medlem
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Givetvis medvetet för att öka försäljningen från den läskiga piratkopieringen

Ingen överraskning där. Ett så urbota hjärndött spel, hur kul det än må vara, kommer aldrig att vara något som alla är villiga att betala 500sek för.

Sen självklart fjortisarna som aldrig köper, det här spelet är trots allt ett hett byte för den marknadsgruppen.

Medlem
Skrivet av Touhatsu:
Skrivet av KlosterKatten:

Givetvis medvetet för att öka försäljningen från den läskiga piratkopieringen

Ingen överraskning där. Ett så urbota hjärndött spel, hur kul det än må vara, kommer aldrig att vara något som alla är villiga att betala 500sek för.

Sen självklart fjortisarna som aldrig köper, det här spelet är trots allt ett hett byte för den marknadsgruppen.

Och vad är du för jädra stolpskott då? att du ens bryr dej om att kommentera..

jag och en polare har precis förhandsbokat spelet och jag köpte även en joystick för 500 till det med!
och vad menar du med "alla", gosh...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar