Fallout 3-patch hettar till 360-versionen

Robot
Fallout 3-patch hettar till 360-versionen
Medlem
Fallout 3-patch hettar till 360-versionen

Pc versionen är bäst sen kommer X360 versionen och sist PS3 om man kollar på Gamespots gämförelse mellan dom olika versionerna ser man att PS3 versionen är den fulaste med dålig kantutjämning.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Visst DLC är en sak att Microsofts pungar ut massa pengar på men pathchar ska fan vara till allac. PINSAMT ps3 ägare har exakt samma rätt till pathar tycker jag. Vem som är anledningen till det vet jag ej men den personens brevlåda ska de skitas i i helgen !!!

Medlem

hicktor_91 , läs innan du gnäller, det som läggs till i Xbox360 patchen _FINNS REDAN_ på ps3/pc versionen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

hicktor_91 , läs innan du gnäller, det som läggs till i Xbox360 patchen _FINNS REDAN_ på ps3/pc versionen.

Okej men spelet är fortfarande mer instabilt på ps3

Inaktiv

pc


signatur

a"C"RED -

Medlem

Äsch. Vem bryr sig om lite grafiskt godis när spelet är GULD! Skaffade spelet till krysslådan Så man kunde sitta bekvämt när man utforskar.. 65 timmar senare har jag forfarande massor att utforska och när jag är klar tänkte jag köra om som snäll/neutral.

Medlem
Skrivet av hicktor_91:

Okej men spelet är fortfarande mer instabilt på ps3

Jag har upplevt det tvärtom. Har spelen till båda konsolerna. Har aldrig haft problem med ps3, men däremot har 360 versionen hängt sig ett antal gånger.

Medlem

Har kört slut detta spelet på PC, men är fortfarande sugen efter mer Fallout 3! Så denna nyhet satt väl fint när jag skaffar det till 360 för att leka Achievement-hora. (:


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar