World at War patchat

Robot
Medlem
World at War patchat

Nice första spelet från Treyarch som patchas mer än 1 gång lol


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Fint


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Bra. Ljudbuggen har irriterat mig som fan.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

nice


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

Att ens kalla det för en patch är pinsamt.
/record kommandot bör ha varit med sen releasen i och med att alla andra cod spel har haft den funktionen. Nu har inte jag Vista men iallafall jag tycker det är konstigt att de inte lade märke till Vista buggen tidigare. Kunde väll ha släppt en hotfix för det istället. Nåja nu kanske det kommer tillbaka lite spelare nu när man äntligen kan recca, frågan är bara om det inte är försent.


signatur

<3

Medlem

Vadå "försent"? lol


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

han har slutat lira spelet nu.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Va? Var det en ljudbugg? Jag som formaterade datorn och la in XP istället. Suck..


signatur

living let die

Medlem

Jag skrev ju en tillfällig lösning på "ljudbuggen" här i forumet tidigare era tattare.

Medlem
Skrivet av gotrex:

Jag skrev ju en tillfällig lösning på "ljudbuggen" här i forumet tidigare era tattare.

Ja? Än sen? Det är ju fortfarande störande att man ska behöva gå in i ljudinställningarna och ställa ner kvaliteten på enheten bara för att man ska starta spelet och sedan ställa upp den igen när man ska göra annat. Man kan undra vem som är tattare...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Patchen löste inte ljudbuggen för mig iaf, så den verkar inte fungera för alla.

Edit: Never mind! Haha! Jag hade glömt sätta på högtalarna. rofl

Medlem
Skrivet av LoCK:

Patchen löste inte ljudbuggen för mig iaf, så den verkar inte fungera för alla.

Edit: Never mind! Haha! Jag hade glömt sätta på högtalarna. rofl

Ahhhh!!!! hahahaha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Vadå "försent"? lol

den största majoriteten av spelarna har redan lämnat detta lir..Det roliga är att CoD 2 har fler spelare än 5:an.


signatur

<3

jag har fortfarande inget ljud. Dom har ju inte ens brytt sig om att fixa ljudbuggen för XP användare...

Medlem

Äntligen fick man ljudet fixat,,och det blev bättre än tidigare för mig och mit XFI

Medlem
Skrivet av jovviz:
Skrivet av Ankh:

Vadå "försent"? lol

den största majoriteten av spelarna har redan lämnat detta lir..Det roliga är att CoD 2 har fler spelare än 5:an.

Och en annan rolig sak är att Cod2 är 10 ggr bättre i det mesta jämfört med Cod5! Baske mig om inte vapnenas grafik är bättre till och med

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av jovviz:
Skrivet av Ankh:

Vadå "försent"? lol

den största majoriteten av spelarna har redan lämnat detta lir..Det roliga är att CoD 2 har fler spelare än 5:an.

Och en annan rolig sak är att Cod2 är 10 ggr bättre i det mesta jämfört med Cod5! Baske mig om inte vapnenas grafik är bättre till och med

Nja du behöver nog en ny burk eller en ny ögonglob.

Medlem
Skrivet av jovviz:
Skrivet av Ankh:

Vadå "försent"? lol

den största majoriteten av spelarna har redan lämnat detta lir..Det roliga är att CoD 2 har fler spelare än 5:an.

Är det inte COD 2 man kan spela utan att behöva ha en Unik Key ? Inte så konstigt då om alla spelar det : )


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Härligt, nu behöver patchen bara dyka upp på steam också ifall den inte redan gjort det.
Skönaste online spelet som finns just nu helt klart.

Medlem

Ljudbugg? Keifer Sutherland?

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:
Skrivet av jovviz:
Skrivet av Ankh:

Vadå "försent"? lol

den största majoriteten av spelarna har redan lämnat detta lir..Det roliga är att CoD 2 har fler spelare än 5:an.

Är det inte COD 2 man kan spela utan att behöva ha en Unik Key ? Inte så konstigt då om alla spelar det : )

Du måste ha en unik key för dom flesta servrarna men det finns en del crackade servrar.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av jovviz:
Skrivet av Ankh:

Vadå "försent"? lol

den största majoriteten av spelarna har redan lämnat detta lir..Det roliga är att CoD 2 har fler spelare än 5:an.

Äh trams - spelar roll om det är 15000 eller 5000 som spelar. Så länge det finns 32+ som spelar samtidigt så räcker det

CoD2 har nog fler spelare pågrund av att det kräver mindre datorkraft bland annat.

Misstolka inte - jag lirar båda 2:an/4:an och 5:an på daglig basis.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:
Skrivet av jovviz:
Skrivet av Ankh:

Vadå "försent"? lol

den största majoriteten av spelarna har redan lämnat detta lir..Det roliga är att CoD 2 har fler spelare än 5:an.

Är det inte COD 2 man kan spela utan att behöva ha en Unik Key ? Inte så konstigt då om alla spelar det : )

Alla CoD spel kräver en Key. Du kanske menar med att man kan ladda ner spelet olagligt och sätta i en fake nyckel men resultatet blir att man lirar på crackade servrar, vilket man kan göra i alla CoD spel. Att CoD 2 har fler spelare beror verkligen inte på det..spelet är helt enkelt bättre.


signatur

<3

Medlem

Spelar folk detta spel fortfarande?

Medlem
Skrivet av Roxxer:

Spelar folk detta spel fortfarande?

Nej. Det är totalt stendött.

Ankh- Anledningen till att fler spelar CoD2 är att det helt enkelt är bra mycket bättre och populärare, tror inte att det hänger som mycket ihop med vad systemkraver är tbh...

1
Skriv svar