Två nya Guitar Hero på gång

Medlem
Två nya Guitar Hero på gång

Mjölkning är allt som behövs sägas om det här


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Håller med Hardboiled, samma sak med sims spelen. Mjölkning.

Medlem

Bra tanke då det finns gulkorn i serien som man skulle vilja spela med ett komplett band (eller valfritt instrument).
Kan man köpa och ladda enstaka låtar så tycker jag nog att det är OK.
Värre för PS2 ägarna då...

Ahh Mjölkning eller inte är iaf extremt sugen på och få lira lite HÅRDROCK på Trummorna då World Tour inehåller 5 bra/roliga låtar och resten Konstigt flum

Ge mig Cowboys from hell, Bark at the moon, Shout at the devil, thunderhorse, Mother , Cherry Pie o.s.v Gaah:D


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Mjölkning? Jo visst, men jag kommer köpa detta endå, eftersom jag vill kunna spela de "gamla" låtarna med mina polare på trummor.

Inaktiv

jag hoppas verkligen att Jordan kommer med!!

Medlem

Well jag gillade massor med låtar i 1an, de får gärna släppas i GH versionen, och att man kan spela fullband kan bli skoj

Medlem

Daaaoh. Får väl hoppas att dom tar dom
bästa


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Tycker dom gott kunde lagt till en funktion som dom gjorde med singstar så att om man har dom tidigare spelena så kan man lägga över dom till Guitar Hero 3 och world tour.

Inaktiv

Mjölkning och mjölkning, det är ju fanservice också, fast det handlar ju lite om var priset landar någonstans.

Men om jag ska köpa Greatest Hits får de fan se till att ta med lite intressantare låtar än Them Bones och Barracuda. Och i ärlighetens namn, vem är inte döless på Dragonforce vid det här laget?


signatur

Now where's your fucking god?!

Medlem

misstänker att TtFaF är rätt knivig på trummor ^^

Medlem
Skrivet av Frisell:

misstänker att TtFaF är rätt knivig på trummor ^^

Jaha du


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Enda anledningen att köpa ett Guitar Hero-spel idag, jag älskade ettan och tvåan och Rocks the 80's var också rätt fräckt, så juni lär bli skoj!

1
Skriv svar