var får man tag i en SLI brygga???

Medlem
var får man tag i en SLI brygga???

Tjenare! Jag har letat hur mycket som hälst på sidor och forum men hur mycket ajg än försöker så hittar jag ingen SLI brygga som jag kommer behöve nu när jag ska köra 2st 8800gt i SLI. Är det någon som vet var man kan få tag i en SLI brygga häst lite fexibel och lång för jag har ett Asus STRIKER II FORMULA och det är en ganska lång bit mellan de 2 PCI-e platserna. Skulle bli sjukt glad om nån kom med ett bra förslag eller liknande

Medlem

Use the Google to survive...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Kollat förpackningen ordentligt? I mitt fall följde det med en helsikes massa grejor, bland annat det du efterfrågar.

Ligger en och annan på Tradera och så vidare också.


signatur

Bra kylning IsTheShit

nj
Medlem

SLI-bryggor brukar väl följa med moderkorten iom det kan variera mellan avståndet på PCIe-portarna om jag inte missminner mig (verkar så enligt Overclockers Clubs recension med).
Är moderkortet köpt som en demo-produkt så kan det vara pga det som den saknas iom det oftast brukar kunna saknas tillbehör då, isåntfall så är det nog bara att försöka kontakta Asus och hoppas på det bästa (fast efter det jag läst om deras support den senaste tiden så är väl risken att de vägrar).

1
Skriv svar