MFC
Medlem
Mushkin-minnen

Alltså, någon som har något att säga om dessa?

Själv tycker jag namnet verkar suspekt. Köper inet minnen så ofta och HAR SETT detta märke innan men jag är fortfarande suspekt.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Orkar inte leta upp källa precis just nu. Men de ska va helt ok. Tillåme rätt bra har jag för mig!

MFC
Medlem

ok, man blir ju suspekt på namnet bara.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

ok, man blir ju suspekt på namnet bara.

Varför då?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

MFC
Medlem
Skrivet av Ellehbg:
Skrivet av MFC:

ok, man blir ju suspekt på namnet bara.

Varför då?

udda namn och ingen i bekantskapskretsen som känner till märket.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

nj
Medlem

Mushkin har funnits sedan 1994 och tillverkar främst minnen, dock så har de inte funnits på den svenska marknaden särskilt länge.
Importerade själv ett par Mushkin PC3200-minnen från England för en 4-5 år sedan som fungerade väldigt bra (och kostade mindre än vad value-minnen gick på i Sverige då...), de ligger förvisso oanvända sedan ~1 år bakåt i tiden i väntan på att jag ska orka hitta på något med övriga datordelar som ligger.

Annars så är det ju inte så svårt att använda tex Google och läsa på lite?

1
Skriv svar