Kontroversiell Generals-bana frisläppt

Robot
Medlem
Kontroversiell Generals-bana frisläppt

Jo jag förstår varför dom inte ville släppa det tidigare jag menar vem vill att alla moral tanter i USA ska få något nytt att klaga på.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Men nu passar det utmärkt för att det skapar publicitet till ett gammalt spel och kan få det att sälja lite till


signatur

Mirrors are more fun than television

Inaktiv
Skrivet av Makoo:

Men nu passar det utmärkt för att det skapar publicitet till ett gammalt spel och kan få det att sälja lite till

Idd, sen gillade jag aldrig Generals när det kom. Tyckte de avvek alldeles för mycket från C&C. Borde bara gjort en ny franchise precis som de gjorde med Red Alert.
Expansionen gjorde det lite intressant, men det var fortfarande ett mediokert RTS som inte lyckades med någonting. DVS WAY TO GO EA!

Medlem

generals var awesome o annorlunda men...campaign mode som alltid varit valgjort i ett c&c spel kandes bara kasst...
Dem battre sig lite i exp. packet men iaf det var ju forsta 3d C&C spelet ocksa
Det gar att hitta i webhallen o en del andra butiker, riktigt sweet i Lan imo me nagra polare

Medlem
Skrivet av Brandter:
Skrivet av Makoo:

Men nu passar det utmärkt för att det skapar publicitet till ett gammalt spel och kan få det att sälja lite till

Idd, sen gillade jag aldrig Generals när det kom. Tyckte de avvek alldeles för mycket från C&C. Borde bara gjort en ny franchise precis som de gjorde med Red Alert.
Expansionen gjorde det lite intressant, men det var fortfarande ett mediokert RTS som inte lyckades med någonting. DVS WAY TO GO EA!

Det va ju det dom gjorde, Generals heter den!
Samma sak med Red Alert, spelet heter ju egentligen Command & Conquer: Red Alert...

Inaktiv

Electronic Arts är ett gäng kärringar utan bollar.

Medlem

*Inväntar moralpanik från Fox News på youtube*

Medlem

haha vem fan har kvar det spelet nu

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

haha vem fan har kvar det spelet nu

Alla som köpte det?

Medlem

Ooh, gasa civila. This i get.

Medlem
Skrivet av ace84:

generals var awesome o annorlunda men...campaign mode som alltid varit valgjort i ett c&c spel kandes bara kasst...
Dem battre sig lite i exp. packet men iaf det var ju forsta 3d C&C spelet ocksa
Det gar att hitta i webhallen o en del andra butiker, riktigt sweet i Lan imo me nagra polare

Andra 3d-spelet de gjorde, glöm inte bort Emperor: Battle for dune


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Andra 3d-spelet de gjorde, glöm inte bort Emperor: Battle for dune

Kul spel som fick alldeles för lite uppmärksamhet.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Det här var ju inte så kontroversiellt.
Hade ju varit mer kontroversiellt med ett spel som typ Theme Hospital, fast man ska ha hand om ett koncentrationsläger och grejjer t.ex

Medlem

de var för kontroversiellt for usa mitt under war against terror o så

Generals e lätt ett spel värt att äga

Medlem

*gäspar* Ge mig en bana där man spelar som jänkare och mördar civila istället. Iaf lite mer kontroversiellt då det är fakta,

Inaktiv
Skrivet av kossan12:

*gäspar* Ge mig en bana där man spelar som jänkare och mördar civila istället. Iaf lite mer kontroversiellt då det är fakta,

Medlem

Det här skulle vara rätt kontroversiellt:

Inaktiv

Geneerals är ett spel som åldrats dåligt tycker jag grafiken är uff.

1
Skriv svar