Nya drivisar från Nvidia

Robot
Inaktiv
Nya drivisar från Nvidia

Hmm på deras sida så är det version 182.08.

Observant! Den lilla missen är åtgärdad. Tack!

Medlem

Amen, jag som drog ner Win7 drivrutinerna eftersom jag trodde att de var nyare. Då blir det att tanka Vista drivrutinerna istället och köra in dem.

BeW
Medlem
Inaktiv

Oj va fort de uppdaterar nu, förut blev det några gånger per år.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Men herregud, Fallout 3 har funnits hur länge som helst nu känns de som, FO3 drivisen bord eha släppts när spelt kom medans man spela. o_O

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Men herregud, Fallout 3 har funnits hur länge som helst nu känns de som, FO3 drivisen bord eha släppts när spelt kom medans man spela. o_O

Ja, Nvidia är så dumma som släpper grafikdrivisar titt som tätt

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av AstroCreep:

Men herregud, Fallout 3 har funnits hur länge som helst nu känns de som, FO3 drivisen bord eha släppts när spelt kom medans man spela. o_O

Ja, Nvidia är så dumma som släpper grafikdrivisar titt som tätt

Till stora spel releaser så tycker man att dom åtminstone kunde släppa en hotfix än att fixa spel prestandan flera månad efter vissa spel. o_O

Medlem
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av AstroCreep:

Men herregud, Fallout 3 har funnits hur länge som helst nu känns de som, FO3 drivisen bord eha släppts när spelt kom medans man spela. o_O

Ja, Nvidia är så dumma som släpper grafikdrivisar titt som tätt

Till stora spel releaser så tycker man att dom åtminstone kunde släppa en hotfix än att fixa spel prestandan flera månad efter vissa spel. o_O

Ja det håller jag med om, men inte riktigt i fallout 3 fall då det fungerade bra vid release prestandamässigt. Att få det att flyta på med en 8% förbättring är väl bara som en extra bonus. De utlovar även prestandaförbättring i fear 2 vilket inte varit ute särskilt länge.

Medlem

"Det utlovas också så mycket som upp till 10 procent bättre prestanda i grafiktunga spel som F.E.A.R. 2: Project Origin och Fallout 3."

Den prestandaökningen finns redan med f.o.m. 182.XX, vore ju sjukt bra med 10+10% 182.06+182.08 men så är ju inte fallet. Det enda som är nytt är stöd för ett kort som dessutom bara bytt namn? Smart trick?

Medlem

Smakade bra detta! Nu kan jag spela Quake live utan en jävlans massa flimmer.

Medlem

Kör ni SLI och vill lira Empire Total War så hoppa över denna drivrutinen. SLI är avaktiverat i spelprofilen och aktiverar man den manuellt funkar inte spelet som det ska.

Inaktiv

Stämmer det att dom tagit bort "theater mode" på nyare drivisar, och vilket är det sista versionen med den funktionen isf.

1
Skriv svar