Berätta om dina Diablo 2-idéer inför nästa patch

Robot
Medlem
Berätta om dina Diablo 2-idéer inför nästa patch

Ja det är sjukt va svårt det kan va att läsa och följa instruktioner

Ska bli intressant att se vad de slänger in.
Shared stash verkar va mångas förslag. Låter inte som en dum idé så man slipper mecka runt med mulor.

Medlem

Helt otroligt att Blizzard fortfarande håller detta spel vid liv. Att det tar något år för dem att skapa en ny patch till detta spel gör inte mycket. Fler bör göra detta. Sånt här får nog många spelare att dra sig tillbaka. Smart drag.


signatur

<3

Medlem

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av lapa:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Herregud! Hade förmodligen inte kunnat uttrycka mig bättre.

Kanske om man förstärker lite. Sista utropstecknet i fetstil. Vänta, ska kolla.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helt perfekt! Nu vet vi att det är riktiga grejor vi har att göra med.

On Topic: Jag blir så sugen så sugen så sugen på mer Diablo II, men jag är ännu mer sugen på Diablo III. Kan knappt bärga mig. "Vilken är din Dolmio-dag?" på ett ungefär.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Haha, orkade inte läsa igenom alla förslag, blev mest trött över (som c-row sa) hur svårt det är att följa simpla instruktioner. Forumskrift 101 borde finnas i alla svenska högskolor :>


signatur
Inaktiv

Nice kommer säkert patchas till nästa ladder reset

Dom behöver lite tips till Diablo III maskerad till Diablo II

Medlem
Inaktiv

Hah, jag vill ha autoaim, autoheal och autoklick.

Medlem

Att dom fortfarande patchar Diablo 2 visar ju att Blizzard verkligen lyssnar på deras supporters vilket är bra.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Blizzard är duktiga på att patcha sina gamla spel. Om ändå fler utvecklare kunde ta efter det.

Skrivet av Harpa:

Kanske om man förstärker lite. Sista utropstecknet i fetstil. Vänta, ska kolla.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helt perfekt! Nu vet vi att det är riktiga grejor vi har att göra med.

Fantastiskt! Du lyckades förbättra ett redan fulländat inlägg.

Medlem

Jag gissar att denna patch kommer ändra slutet på diablo 2 kanske, eller någonting storymässigt som bär oss bättre in i diablo 3.
Jag längtar så mycket efter diablo 3 att jag mår illa ibland.. ://


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Lightweight, spela WoW och håll dig till Duskwood, ungefär så ser Diablo 3 ut.

Medlem
Skrivet av frunk:

Hah, jag vill ha autoaim, autoheal och autoklick.

Var ju bara EN idé man fick skriva!


signatur

Nämen!

Medlem

Min idé lyder: "Man borde få ha mer än 1 idé."

Inaktiv
Skrivet av Struggle:
Skrivet av frunk:

Hah, jag vill ha autoaim, autoheal och autoklick.

Var ju bara EN idé man fick skriva!

äsh, sant. går det bra om jag skiver tex:
"gör spelet mer åtkomligt för den stora massan"

eller kanske:

"Gör spelet mer actionladdat så att spelaren inte behöver distraheras av allt detdär krångliga/svåra"

Medlem

Jag säger bara Blizzard, de är och kommer alltid (tror jag) att vara en av mina favoritutvecklare

Medlem
Skrivet av Niethrel:

Jag säger bara Blizzard, de är och kommer alltid (tror jag) att vara en av mina favoritutvecklare

Word på den.

Medlem

Aj aj jag har ju två idéer.

1. Lägg till en svårighetsgrad som gör att alla akter är lika svåra som sista. Är så tråkigt att man på lvl 80 och över i stort sett bara är i sista akten.

2. Slumpa nåt när man dödar alla monster/öppnar alla kistor eller liknande i ett ställe eller akt eller varför inte hela spelet.
Ex: Döda alla monster i hela spelet -> 20% chans att Uberdiablo spawnar och man kan få Anni.
Ex: Döda alla monster på ett ställe -> Ett unikt monster med lite bättre drops spawnar någonstans där.
Ex: Öppna alla kistor i hela spelet -> Nåt
Ex: Ha sönder alla tunnor, vänd på alla stenar öppna alla grejer -> Nåt.

Dessa två skulle kunna kombineras, vilket skulle göra att det kan vara väldigt roligt att några kompisar drar igenom hela spelet, varje akt, där alla akter är lika svåra som sista, och tillsammans dödar Uberdiablo när han spawnar någonstans.

(Vet att jag skriver på fel ställe men vill gärna få synpunkter här)

1
Skriv svar