Midnattsloppet here I come!

Flakmonkey
Midnattsloppet here I come!

Har ju börjat träna en del på senare tid och då främst kondition. Det har inte bara inneburit att jag mår betydligt bättre nu än tidigare utan att jag upptäckt hur kul och skönt det kan vara att springa, cykla, etc. Därför har jag sedan en tid tillbaka klurat på om jag inte skulle ställa upp i något riktigt lopp och då främst Midnattsloppet. Anledningen till att jag är sugen på just det loppet är att det:
1. Går i Stockholm
2. Är "bara" en mil långt
3. Går av stapeln vid midnatt 14 augusti vilket jag tror kan vara enormt trevlig

Igår gjorde jag i varje fall slag i saken och fick bekräftelsen nedan - så nu är det ju bara att börja träna järnet så man inte gör bort sig

Simon Bergstedt!

Tack för din anmälan till Midnattsloppet Stockholm!
Du är anmäld i klassen: Män (M), Startgrupp 3.
Bifogat denna bekräftelse får du ditt startbevis som en pdf med dina anmälningsuppgifter. Behöver du ändra något kan du göra vissa ändringar på "Löparens sida". Läs mer nedan.

Ditt kundnummer hos Midnattsloppet är *******.
Ditt referensnummer hos Dibs är ********.
Var vänlig uppge dessa nummer i dina kontakter med Midnattsloppet Stockholm angående din anmälan.

Bifogat startbevis behöver du printa ut och ta med dig till den Stadiumbutik du valt för utlämning av deltagartröja och tidtagningschip mellan den 9 - 14 augusti 2010. Behöver du ändra något i din anmälan kan du viss tid före loppet göra detta genom att logga in på "Löparens sida" med inloggningskoden nedan. "Löparens sida" hittar du på www.midnattsloppet.com. Observera att vi i år inte skickar något startbevis med post.

Här är dina inloggningsuppgifter till Löparens sida:
Användarnamn: *****
Lösenord: *****
Tänk på att skilja mellan stora och små bokstäver när du skriver in ditt lösenord.
När du loggat in kan du välja ett nytt användarnamn och lösenord om du vill.

Lycka till med träningen inför loppet!
Midnattsloppet Stockholm

#blogg

Medlem
Midnattsloppet here I come!

Sweet, lycka till! Själv blir jag anfådd när jag går mellan soffan och kylen. Skulle vara najs att springa lite

Medlem

Borde börja träna, är rätt illa när man blir lätt anfådd av att klättra upp i sängen när man är trött, jäkla högsäng..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Träna är gött, finns knappt nåt bättre. Har dragigt ner på det lite i vinter, speciellt konditionen då jag sällan kör gym, föredrar springa ute men med 2meter snö i vinter hare varit jävligt.

Flakmonkey

Då är det väl bara att börja träna? Köp ett par riktiga skor och ta er ut i vårvädret och spring. Först lite lätt så att kroppen inte får en chock, men sen är det bara att öka på längden och farten efterhand

1
Skriv svar