Testa Stalker årgång 2004

Robot
Medlem
Testa Stalker årgång 2004

är inte detta den läckta versionen som flöt runt för länge länge sedan ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Tror inte det, det var en några hundra mb alpha som läckte back in the days. Detta är nog en något mer expanderad version.

Medlem

Mums! Skulle vilja ha 1154 oxå

Medlem

Någon som har fått det att fungera? I så fall vad är det man ska göra för att för att få igång det.

Medlem
Skrivet av Drapan:

Någon som har fått det att fungera? I så fall vad är det man ska göra för att för att få igång det.

Tryck på någon av filerna, tog bort det för att det sög.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Hehe, vad kul. Nu får man se hur det faktiskt såg ut där man satt och väntade framför skärmen på att det skulle bli klart nån gång. Testade den läckta versionen men den var ju inte så mycket att hänga i granen.

Medlem
Skrivet av Skylance:

Tror inte det, det var en några hundra mb alpha som läckte back in the days. Detta är nog en något mer expanderad version.

Åååååh. Den var så fruktansvärt dålig

Inget konstigt med det iofs då det var en alpha, men ändå:P


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Ganska intressant då dom klippte ut massor av grejer till slutversionen. Det mesta finns dock idag att "aktivera" i orginal-spelet med diverse moddar.

Den största besvikelsen med Stalker var nog att dom skrotade Coop som dom demonstrerade på några tidiga trailers. Finns en del skräp-kod kvar från det i orginalet också som folk har försökt få igång.

Medlem

Hur mycket buggar har inte den på en skala av 1 till 10

Medlem
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av Drapan:

Någon som har fått det att fungera? I så fall vad är det man ska göra för att för att få igång det.

Tryck på någon av filerna.

Jo, det kan man ju tycka borde funka, men icke, blir bara svart.

Medlem

Jag hoppar nog över det här med tanke på att orginalet är väldigt bugat så en alpha versjon måste vara nästan ospelbar.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Rätt ballt, minns när man tankade den första läckta versionen spelet hade ju sjukt hög potential och att alla betor var mer intressanta än fullversionen.. galet hur dom kunde sabba ett sånt lovande koncept och ta bort massa saker till slutversionen

Medlem

Undrar om man ens kan gå på det...

Medlem

coolt drag, speciellt för de riktigt insatta. jag hoppas de jobbar på en ordentlig uppföljare, och inget online fjanteri som det snackades om ett tag. stalker är ruggigt fränt.

Medlem

Spännande att ingen kommenterat att den färdiga versionen var något av det löjligt buggigaste spelvärlden någonsin sett. Att det ens gick att kompilera denna versionen kan ju inte vara något annat än underverk.

Medlem
Medlem
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av Drapan:

Någon som har fått det att fungera? I så fall vad är det man ska göra för att för att få igång det.

Tryck på någon av filerna, tog bort det för att det sög.

r.i.p the_max???


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av raslon:

Spännande att ingen kommenterat att den färdiga versionen var något av det löjligt buggigaste spelvärlden någonsin sett. Att det ens gick att kompilera denna versionen kan ju inte vara något annat än underverk.

Jag hade inga nämnvärda problem med det. Det mesta fixades väldigt snabbt både av utvecklarna och communityn.

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Folk har börjat patcha denna version redan:

http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=125469

man kan ju undra vad poängen med det är...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar