Marvelous vill vidga vyerna

Medlem
Marvelous vill vidga vyerna

"En portning av just No More Heroes verkar dock inte vara aktuell, då upphovsmännen inte alls är sugna på att licensiera ut sitt spel. Detta eftersom de känner så starkt för titeln och inte vill att andra människor skall arbeta på den.

Uppföljaren No More Heroes: Desperate Struggle och toksnygga Muramasa: The Demon Blade är spelen företaget har på g just nu. Båda släpps i år, exklusiva till Wii."

Snälla släpp era spel på 360 eller ps3an så jag har yttligare en anledning att göra mig av med Wii. Får ångest varje gång jag tittar på den, sämre köp av spelkonsol har jag ALDRIG gjort.

ptr
Medlem

Kan inte göra annat än att hålla med Drunken_monkey_boxer.

Inaktiv

Sälj ditt wii då om det var ett sånt dåligt köp, personligen tycker jag det är en kung konsol, dock så saknas det spel för tillfället men inte klagar jag på konsolen för det. Spelen kommer.

Medlem

^- Hur kan det vara en "kung konsol" om det saknas spel för "tillfället"? Spelet kommer blah blah blah sånt snack köper jag inte, jag har väntat alldeles för länge.

Tyvärr är jag alldeles för intresserad av nya no more heroes och fragile för att sälja den. Det är nästan skrämmande när No More Heroes & Galaxy är dom enda spelen jag skulle ångrat att jag missade ifall jag aldrig köpt en Wii.

Medlem

Har inte tittat åt mitt wii sen i augusti... håller med om att den suger. Ska sälja när jag får arslet ur vagnen.

Medlem
Skrivet av ptr:

Kan inte göra annat än att hålla med Drunken_monkey_boxer.

får även säga detsamma faktiskt.


signatur

God is dead

PaZ
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Hur kan det vara en "kung konsol" om det saknas spel för "tillfället"? Spelet kommer blah blah blah sånt snack köper jag inte, jag har väntat alldeles för länge.

Tyvärr är jag alldeles för intresserad av nya no more heroes och fragile för att sälja den. Det är nästan skrämmande när No More Heroes & Galaxy är dom enda spelen jag skulle ångrat att jag missade ifall jag aldrig köpt en Wii.

Jag har inte köpt en PS3/Xbox360, och det enda jag saknar är GTA (som ju finns till PC nu) och kanske Little Big Planet Så jag antar att det handlar om vilken typ av spel man vill ha. Jag hade inte velat vara utan galaxy, kart, zelda eller sports. Men smaken är som baken

Medlem

^- Skillnad är väl rätt stort i att du ej vet vad du missar medans jag sitter fast med min Wii och faktiskt har tillgång att testa spelen eftersom jag äger både 360, ps3 och wii?

PaZ
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Skillnad är väl rätt stort i att du ej vet vad du missar medans jag sitter fast med min Wii och faktiskt har tillgång att testa spelen eftersom jag äger både 360, ps3 och wii?

Jag har ju fortfarande möjligheten att köpa en konsoll till om det är något som lockar

1
Skriv svar