Tre nya filmer på Riddick

Medlem
Tre nya filmer på Riddick

Myyyyyyyyyyys!

Medlem

Ljud i rymden, nice, skitspel endast pga. den anledningen.

Medlem

ska ha, så är det bara:)

Medlem

Om det inte hade varit ljud i rymden i spelet, så hade det nog varit ett otroligt tråkig del av spelet. Bara gå och höra ingenting förutom hur hon tjejen babblar på. Säger bara då det: Ignorance is bliss

Medlem
Skrivet av Loading:

Om det inte hade varit ljud i rymden i spelet, så hade det nog varit ett otroligt tråkig del av spelet. Bara gå och höra ingenting förutom hur hon tjejen babblar på. Säger bara då det: Ignorance is bliss

Dead Space lyckades JÄVLIGT bra med att förmedla ljudlösheten i rymden. Vibrationer av fysisk kontakt hörde man ändå t.ex. som det ska vara.

Inaktiv

Let the bodies hit the floor!

Medlem

Närstriderna i film två var ju otroligt coola.

Medlem
Medlem

Imponerar inte på mig, ser trist och livlöst ut, samt att AI'n värkar ha hängt sig själv.

KoP
Medlem
Skrivet av MINO7AURO:

Ljud i rymden, nice, skitspel endast pga. den anledningen.

Så alla spel/filmer som inte är ultrarealistiska enligt dig är skit?

Medlem
Skrivet av MINO7AURO:

Ljud i rymden, nice, skitspel endast pga. den anledningen.

Du gillar inte spel som inte har max realism eller??


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av MINO7AURO:

Ljud i rymden, nice, skitspel endast pga. den anledningen.

You best be trolling...

Inaktiv

va de 5 stycken som sköt han i sista men han dog inte.. larvigt

Medlem

Ser störtskönt ut, 1an var ju något grymt bra.

Medlem

Ser förjävla gött ut hoppas nu att PC versjonen inte skulle bli "Fördröjd" lol


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av xihur:

va de 5 stycken som sköt han i sista men han dog inte.. larvigt

Typiskt konsoll Man står still mitt i ett rum och vänder sig fram och tillbaka som en lyftkran för att skjuta ner en armé fiender vars kulor inte skadar dig snabbare än vad din hälsa magiskt laddar upp sig igen.

Personligen tycker jag dock det har gått över gränsen när man tar sig ur eldstriderna med hjälp av robot-dansen Fyfan vad glad jag är över pc-versionen! Vill ha!

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:
Skrivet av xihur:

va de 5 stycken som sköt han i sista men han dog inte.. larvigt

Typiskt konsoll Man står still mitt i ett rum och vänder sig fram och tillbaka som en lyftkran för att skjuta ner en armé fiender vars kulor inte skadar dig snabbare än vad din hälsa magiskt laddar upp sig igen.

Personligen tycker jag dock det har gått över gränsen när man tar sig ur eldstriderna med hjälp av robot-dansen Fyfan vad glad jag är över pc-versionen! Vill ha!

suck, ignoranta fanboy-snacket igen... har inget med konsoll att göra.
det är däremot typiskt demo-filmer att spela på lättaste.


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Chansen är väl att det var lite "godmode" inblandat oxå.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av Mr. Bravo:
Skrivet av xihur:

va de 5 stycken som sköt han i sista men han dog inte.. larvigt

Typiskt konsoll Man står still mitt i ett rum och vänder sig fram och tillbaka som en lyftkran för att skjuta ner en armé fiender vars kulor inte skadar dig snabbare än vad din hälsa magiskt laddar upp sig igen.

Personligen tycker jag dock det har gått över gränsen när man tar sig ur eldstriderna med hjälp av robot-dansen Fyfan vad glad jag är över pc-versionen! Vill ha!

suck, ignoranta fanboy-snacket igen... har inget med konsoll att göra.
det är däremot typiskt demo-filmer att spela på lättaste.

FPS ser ändå sjukt gay ut på konsol

Medlem

Ser bara bättre och bättre ut för varje lanserad trailer

Medlem

Fast varför anstränga sig med att stealtha tre snubbar när man ändå bara kunde stå still och meja de sex andra gubbarna som dök upp så fort man plockade fram pikadollen? Som sagt otroligt löjligt att man kan stå still och bara ta emot stryk. Väldigt lite Riddick-känsla. I filmerna är han ju en väldigt rörlig kille och grejen med honom är ju hans fysik, att han kan komma fram ur intet och snabbt som ögat. Inte att han tar mycket stryk.

Medlem

tycker det liknar Doom3 motorn så jävla mycket.

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:
Skrivet av xihur:

va de 5 stycken som sköt han i sista men han dog inte.. larvigt

Typiskt konsoll Man står still mitt i ett rum och vänder sig fram och tillbaka som en lyftkran för att skjuta ner en armé fiender vars kulor inte skadar dig snabbare än vad din hälsa magiskt laddar upp sig igen.

Personligen tycker jag dock det har gått över gränsen när man tar sig ur eldstriderna med hjälp av robot-dansen Fyfan vad glad jag är över pc-versionen! Vill ha!

vadå typiskt konsoll,,det är likadant på pc versionen,,grejjen är ju att han håller i dronen och kan därför inte göra annat än att stå still och panga,han använder därmed även dronen som en sköld

alla som bara trashar spel som släpps till konsoll kan ju förklara varför,för jag förstår inte resonemanget det är ju för fan ingen skillnad på konsoll och pc idag,bara att man inte använder mus på konsoll,.
,eller jo har man endast en pc och INTE HAR RÅD ATT KÖPA EN KONSOLL så förstår jag att man inte gillar konsollspel...,jag har en gaming pc hemma,och en xbox 360,men jag föredrar att köpa mina spel till xbox360,tycker det är både roligare och enklare att spela med en handkontroll,dom få gånger jag använder min pc är det för att spela age of conan.

Medlem
Skrivet av Fisse:

FPS ser ändå sjukt gay ut på konsol

ser mer gay ut när du sitter o spelar det på din pc,

Inaktiv

ser bra ut men inte tillräckligt för att skaffa


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

Medlem

More gore pl0x.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Att försöka försvara att en gamepad är lika effektivt i ett FPS som mus och tangentbord är bara utvecklingsstört. Det finns ett skäl till att när PC-spelare möter konsolspelare i FPS-spel, så brukar konsolspelarna få ha handikapp i form av autoaim.

Mus + tangentbord innebär helt enkelt bättre kontroll, sikte och möjligheter till avancerade manövrar än vad en gamepad klarar. Och därför pallar jag inte att spela spel i första personsperspektiv på konsol. Det är som att dricka en sexpack starköl innan man ska spela och är bara frustrerande.

Visst, nu blir jag ju aldrig särskilt duktig med gamepad till FPS eftersom jag undviker det som pesten, men även de duktigaste med gamepad har ju ett skilltak, som är klart lägre än mus+tbordspelarna.

Gamepad är grym till plattformsspel, 2dspel rent allmänt, många sportspel och i viss mån vissa bilspel. I övriga genrer har den inte mycket att hämta.

Det finns inget värre än ett spel som släpps till PC som portats från konsol. Kontrollen är oftast bedrövlig, menyer och inventory löjligt simplifierade och dåliga med kass överblick och spelkänslan undermålig. Så nog märks det om spelet är gjort för att spelas med gamepad alltid.

Och javisstja, spelet ja. Det ser lovande ut, har alltid gillat Riddick.

Medlem
Medlem
Skrivet av MINO7AURO:

Ljud i rymden, nice, skitspel endast pga. den anledningen.

Du måste vara en svår person att ha och göra med


signatur

I'm a snake, follow me!

1
Skriv svar