Lost and Damned störst på Xbox Live

Robot
Medlem
Lost and Damned störst på Xbox Live

Riktigt nöjd med TLAD, väl värt pengarna imo.


signatur

- r4z0r -

Medlem

Jag är besivken på att när detta släptes så blev multiplayer läget lite skumt, iaf på free mode då man inte nu längre kan ha på friendly fire eller poliser. Även helikoptrarna är borta då.

Medlem

grr... och och vid sidan av datorskärmen står min 360 och blinkar rött.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Undrar vad nästa episod kommer att handla om..Italienska maffian perhaps, eller så får vi röka hasch i homebrew café med Badman och Little Jacob

Inaktiv

Kul i fall nästa episod handlar om en vanlig snut . Eller en detektiv/spanare. Så klart ska han ju vara smutsig, fast han dödar folk som förtjänar det. Ungefär som "Handel med döden".

Annars var jag helnöjd med TLAD. Värt varenda krona.

Medlem

Rykten säger att tredje delen kommer vara den där snubben som förstör diamantdealet på museet, uppdraget heter Unholy Trinity, när dom frågade nån Rockstar snubbe om detta på GTTV så sa han no comment.

P.S dom har cencurerat europeiska GTA iom TLAD, när man skjutit nån så blir det ingen blodpöl under dom när dom ligger ner, och när man tar en prostituerad in i bilen så kan man inte flytta på kamera vinkeln längre.

Medlem
Skrivet av SuperTank:

grr... och och vid sidan av datorskärmen står min 360 och blinkar rött.

Fick det med för några veckor sedan. Begärde reparation via xbox.com, UPS kom och hämtade och jag fick tillbaka en lagad konsoll efter 1 vecka!

Medlem
Skrivet av Quicken:

P.S dom har cencurerat europeiska GTA iom TLAD, när man skjutit nån så blir det ingen blodpöl under dom när dom ligger ner, och när man tar en prostituerad in i bilen så kan man inte flytta på kamera vinkeln längre.

Det var väl en miss som råkade hänga med en uppdatering precis efter releasen av TLAD, men som fixades till relativt snabbt av Rockstar?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

TLAD är så jävla bra. Kommer lätt köpa nästa expansion!

Undrar hur mycket Microsoft tjänade på denna affär? Några extra 100 miljoner in på kontot?

Medlem

Hatar rockstar.. så jävla rövslickeri att de inte kommer till ps3

Medlem
Skrivet av Quicken:

Rykten säger att tredje delen kommer vara den där snubben som förstör diamantdealet på museet, uppdraget heter Unholy Trinity, när dom frågade nån Rockstar snubbe om detta på GTTV så sa han no comment.

P.S dom har cencurerat europeiska GTA iom TLAD, när man skjutit nån så blir det ingen blodpöl under dom när dom ligger ner, och när man tar en prostituerad in i bilen så kan man inte flytta på kamera vinkeln längre.

Boooring..gillade idén om att nästa del kretsar kring en polis, kunde ha blivit något

Medlem

TLAD är det överlägsna bästa DLC spelet Riktigt bra var det


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Jag är verkligen nöjd med mitt köp, och då har jag inte ens hunnit spela multiplayer än! Visst var det lite dyrare än annat dlc men oj vad mycket extra godis man fick för det priset.

Medlem
Skrivet av FunnX:

Hatar rockstar.. så jävla rövslickeri att de inte kommer till ps3

MS har betalt en hel del för detta, så det är definitivt inget fjäsk från Rockstars sida,

det är ju såhär exklusivt matrial funkar, vissa grejer lägger sony stora pengar på att ha för sig själv, och vissa grejer lägger MS stora pengar på för att få för det för sig själv.

Inget företag har råd att ha allt, så man får snällt bli besviken om man inte har båda konsollerna.

Medlem

Ingen överraskning direkt att ett GTA IV DLC skulle sälja mest på Xbox Live liksom.


signatur

I got a Goldenshower.

Hoppas Halo 3 ODST blir DLC också.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

varför gör dom inget sått här till ps3 ??? =(

Medlem
Skrivet av FunnX:

Hatar rockstar.. så jävla rövslickeri att de inte kommer till ps3

Håller verkligen med!! uselt att de inte kommit till PS3, trots allt är ju faktist GTA ett PS spel i grund o botten.

Medlem
1
Skriv svar