Gamla Xbox nu helt bortfasad

Robot
Medlem
Gamla Xbox nu helt bortfasad

Den ligger kvar ikopplad i tv:n Spelar lite då och då :>

Medlem

Använder min gamla Xbox till att strömma video/bilder/musik från min PC. Spel har jag PC och andra konsoller för


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Min är nerpackad i originallådan som ligger och gömmer sig i gaderoben. Tycker att den första Xboxen höll mycket högre kvalitet än vad 360 gör. Därför äger jag endast den första.

Medlem

Morsan o farsan fick den för å köra film genom, är schysst att de ens erbjudit support såhär långt efter att den försvann.

Medlem

det var dåligt att de inte erbjuder support längre på den maskinen.

har för mig att nintendo hade support på sin 8bitars maskin långt in på 2000 talet

fast det är ju klart maskinen är riktigt stabilt byggd så den håller nog bra


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Fipplar lite med att strömma filmer/musik/bilder från pc.
Lagt in xbmc. I sina bästa stunder är det en otrolig mediamaskin. Men det kan vara lite pilligt att få allt att funka.


signatur

Jäh!

Medlem

Jag har kvar min <3

Medlem

Gav bort min till brorsan förra helgen. Hans dvdspelare slutade fungera, så han fick Xboxet så han kunde se filmer.
Dom senaste åren har jag inte spelat på den, utan som många andra använt den som mediaspelare.

Men det är ju inte så svårt att hitta nya delar m.m. till dom, så kan nog tänka mig att det var "klokt" av Microsoft att stänga ned supporten.
Xboxen dog ju så mycket tidigare än Playstation 2. Finns ju fortfarande många spel som släpps till PS2an, men var väl ett par år sedan där kom något spel till Xbox.

Medlem

Har också min kvar. Jag gillar den.


signatur
Inaktiv
Inaktiv

Jag gillar/gillade dom första kontrollerna till Xboxen, dom där gigantiska. Dom var/är dom enda kontrollerna som har legat naturligt i mina händer.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

Tänker aldrig sälja min Xbox 1

Blir att lira igenom Halo 1 och Halo 2!

Medlem
Skrivet av Urkalak:

Jag gillar/gillade dom första kontrollerna till Xboxen, dom där gigantiska. Dom var/är dom enda kontrollerna som har legat naturligt i mina händer.

Du måste ha stora händer. Tyckte själv tvärtom att xboxens mindre kontroller var skönare.

Medlem

Använder den som mediaspelare nästan varje dag...:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv
Skrivet av Urkalak:

Jag gillar/gillade dom första kontrollerna till Xboxen, dom där gigantiska. Dom var/är dom enda kontrollerna som har legat naturligt i mina händer.

Håller faktist med dig. Måste ha missat din post men dom "stora" är skönare. Jag vet inte varför men kan ju bero på att det var dom enda jag hade. Den satt bra i handen

Medlem

Kommer fortfarande ihåg då en polare till mig fick Xbox med 2 handkontroller och Halo alltså då spelade vi på hela dagarna det var tider det!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Säger bara en sak XBMC! synd bara att den inte klarar hd. men allt annat tar den!

Medlem

Har kvar min. Just nu är den utlånad, men annars är ju XBMC oslagbart. Man behöver inte ens packa upp om det är *.rar

Medlem

Använder min varje dag till XBMC, spel var länge sen jag använde den till.

1
Skriv svar