Hawx-demo hos FZ

Robot
Medlem
Hawx-demo hos FZ

Det här blir spännande må jag säga!

Medlem

Inte varje dag man maxar så lågt som 250kb/s från FZ's filarkiv.

Medlem

Var hellt klart godkännt på min ps3 skall bli kul att testa på datorn oxå.

Medlem
Medlem

Filarkivet och dess kö är för ögonblicket fulla.
När väldigt eftertraktade filer släpps blir vårt filarkiv ibland överbelastat. För att detta inte ska påverka övriga sajten tvingas vi begränsa även antalet besökare som kan stå i kö.

Du är förstås välkommen att pröva igen senare. Du kan också läsa bland våra nyheter där vi försöker tipsa om alternativa nedladdningssätt.

WTF?! Måste vara fel.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

torrent?!?!?!?!?

Medlem

Dom har länkat hit från Ubisofts hemsida tillochmed så var beredd på KÖ .... FET KÖ!!

Medlem

är lite knökfullt nu efter att ryktet spred sig till det officiella hawx forumet


signatur

"If we aren't supposed to eat animals, then why are they made of meat?"

Medlem

Ja torrent tack!!

Medlem

Jag gratulerar FZ till att ha fått släppa't 1 dag före Fileplanet!

Game on!

Medlem

Varför RARa filer utan att komprimera de alls, det skapar ju bara extra tid att extrahera filerna innan man kan installera demot.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Personligen tycker jag Members borde vara prioritet och inte en massa jänkare... Fy FZ ... Fy ...

Medlem
Skrivet av R3b0rn:

Ja torrent tack!!

bump

Medlem

Jag har problem, Det står att jag har för lite utrymme för att installera men jag har 70 gig ledig....

Medlem

Nån idea att testa utan någon gamepad eller dylikt? Känns rätt meningslöst att köra med tangentbordet?

Medlem

Till FZ: Hur kommer det sig att ni inte har börjat använda torrents till fildelningen istället?
Skulle ju kunna gå att sätta upp, så alla filer alltid delas ut via torrent och mer er 100mbit-server som bas. Så om ingen annan laddar ned och delar ut filen, så finns det iallafall 100mbit-servern.
Och i andra fall som t.ex när populära filer som denna släpps, så borde det ju bli oerhört bättre hastighet för alla.

Medlem

jäklar... tankar i 3,8Mb/s

tackar

Medlem
Medlem

Tackar, 3.6MB/s :>

Medlem
Medlem
Skrivet av Devildoll:

Den tackar vi för!

Skribent

Okej arkadflyg, inte så mycket mer att säga...

Medlem

Torrent är bra för allt möjligt


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

Lär ju inte vara mkt att hänga i granen eftersom det är ett hån för allt vad flygspelen står för, men jag provar nog ändå, om inte annat för grafiken, kan alltid ha den som en skärmsläckare eller nått


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Hoppas det går att köra med joystick

förresten borde inte medlemmar få tanka före besökare?

Medlem

2 MB/s, tummen upp!

Medlem

Testade demot i förra veckan på xbox live och tyckte det var rätt så svår att flyga.

Inaktiv

det enda som imponerade på mig var att marken för en gångs skull inte bestod av en platt yta.

resten var skit.

123
Skriv svar