WAR patchas och prissänks

Robot
Medlem
WAR patchas och prissänks

YAY Slayer!

Medlem

någon som vet om prissänkningen gått igenom än?

Avstängd

Spelet kostar 99 kronor Lätt värt det. (Även om jag fick collector's på cdon för 85 för ett tag sedan)

Medlem

klart skoj lir


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Killbom:

Spelet kostar 99 kronor Lätt värt det. (Även om jag fick collector's på cdon för 85 för ett tag sedan)

om du menar priset på prisjakt så är det pre-order boxen och inte spelet (har redan kollat). hela spelet kostar 199.
det är inte mkt det heller men jag vill inte köpa det och att det veckan efter sänks med en 50-lapp.

Medlem

130 på play gratis frakt,

Medlem

Är det denna uppdatering som lägger till nya klasser och domination points


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Är det denna uppdatering som lägger till nya klasser och domination points

Japp - Choppas och Slayers


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

I och med att FZ är upptagna med att lägga all fokus på WoW så har jag tagit mig friheten att kopiera huvudpunkterna i uppdateringen, direkt från WAR-newsletter:

Two New Careers - Unleash the savage fury of the relentless Orc Choppa, or take up the doom-laden oath of the unstoppable Dwarf Slayer!

Bitter Rivals Join the Battle – Introducing the newest live event for Warhammer Online Age of Reckoning. Call to Arms: Bitter Rivals focuses on the ancient hatred that burns between the Dwarf and Greenskin races.

Fight for Control of the Twisting Tower – Enjoy a limited-time preview of this upcoming new Scenario found deep in the heart of the maddening Chaos Wastes.

New RvR Gameplay Enhancements – Introducing the new Open RvR Rallying Cry system that summons you to key battles in Tiers 1 and 2. The new Zone Domination System for Tiers 2 through 4 rewards a Realm that truly conquers the entire battlefield. Also, many improvements to siege weapons ensure that the mighty engines of war are now more lethally effective than ever.

New Treasures Await – Across-the-board itemisation improvements have been made to the Fortresses, world dungeons, and city dungeons of WAR, including better world drops, quest rewards, Influence rewards, and more.

Crafting System Improvements – We've made many improvements to the game's crafting system, including pairing-off specific gathering skills with specific production skills in order to make crafters more self-sufficient.

Easy PQs Make Their Debut in Tiers 2, 3, and 4 – Scaled for courageous bands of 1 to 3 adventurers, these Public Quests offer a rewarding PvE experience without a large commitment of forces.

Var det så otroligt svårt? Eller var det kanske för "maffig" information?

Medlem

Lagom sent!

Känt till det mesta sen Januari

Medlem
Skrivet av Bazti:

Lagom sent!

Känt till det mesta sen Januari

Troligen för att en stor uppdatering inte utannonseras veckan innan den kommer?

Medlem

hmmm, spelet är ju bra och det, men saknas spelare! kanske detta kan få flera att börja spela? får hoppas det jag vill ha flera orders att döda!:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Har det blivit bättre sedan release? spelade i dryga en månad innan jag slutade. Nästan lika stor flopp som Conan i mina ögon men är lite små sugen om det blivigt bättre.

URK
Medlem
Skrivet av Divion:

Har det blivit bättre sedan release? spelade i dryga en månad innan jag slutade. Nästan lika stor flopp som Conan i mina ögon men är lite små sugen om det blivigt bättre.

detta är ett bra spel och blir bättre hela tiden. jag spelade massor förut sedan kände man sig att man hade gjort allt så det fick ligga på hyllan en månad. sedan hörde jag att det hade kommit en ny patch och jag betalade för en månad till. och märkt hur mycket de har ändrat och gjort bättre. så jag spelade massor igen och gjorde det mesta och har inte spelat på ett tag och nu kommer det en till patch och ger nya kol på glöden samt spelglädjen .


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av Killbom:

Spelet kostar 99 kronor

När och var hittar man spelet för 99kr? När jag kollade på prisjakt var billigaste 169kr.

Kommer även månadsavgiften sänkas eller är prissänkningen ni skriver om endast tillfällig?

Inaktiv

warhammer e asbra. verkligen värt pengarna.

Medlem

Hade börjat tappat intresset för WAR nu men då jag läste om det här så började jag spela igen shit vad bra det är!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Nån som vet om man kommer kunna köra Slayer och Choppa när patchen släpps? Hörde i spelet att man var tvungen att klara elite nivå i live eventet för att få köra klasserna en vecka innan dem släpps.

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Nån som vet om man kommer kunna köra Slayer och Choppa när patchen släpps? Hörde i spelet att man var tvungen att klara elite nivå i live eventet för att få köra klasserna en vecka innan dem släpps.

dom som klarar eventet får köra choppas o slayers innan alla som inte bryr sig

Nja spelar nog hellre AoC!


signatur
Medlem

Alltså vad nu? Kan jag inte skapa en choppa imorgon om jag inte klarat det dära eventet? "Varför gör dom på detta viset?" Som en känd liten filur skulle sagt.

1
Skriv svar