Dubbla Wanted-filmer hos FZ

Robot
Medlem
Dubbla Wanted-filmer hos FZ

Utvecklardagboken är sjukt snyggt gjord, vilket är den nedre av de två filmerna. Missa inte den. Det finns två tidigare avsnitt också, vilka båda finns på FZ.


signatur
Medlem

Såg rätt lamt ut förut fast jag tycker det börjar arta sig riktigt fint

Filmen var grym även om plotten med vävstolen som randomsyr in folks namn kan vara det ostigaste som hände västerländsk filmindustri 2008 (inget bräcker Japan i ostighet, oavsett år, någonsin).

Medlem

Det här spelet längtas jag efter så sjukt mycket verkar bli ett hyfsat spel med extrem action.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Shooter-spel kommer alltid suga med handkontroll, det är så onaturligt att sikta med en joystick.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Shooter-spel kommer alltid suga med handkontroll, det är så onaturligt att sikta med en joystick.

Okej, då vet vi det.

KoP
Medlem
Skrivet av FL3JM:

Shooter-spel kommer alltid suga med handkontroll, det är så onaturligt att sikta med en joystick.

Intresseklubben antecknar.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Shooter-spel kommer alltid suga med handkontroll, det är så onaturligt att sikta med en joystick.

...för det är ju det vanligaste speldonet nu för tiden. TAC-II 4 life.


signatur
Inaktiv
Skrivet av KoP:
Skrivet av FL3JM:

Shooter-spel kommer alltid suga med handkontroll, det är så onaturligt att sikta med en joystick.

Intresseklubben antecknar.

Om du inte bryr dig så bry dig inte, ge fan i att skriva ist för att flamea.

Hållet fullständigt med, FPS och shooters ska spelas med Mus+tangentbord eller om man har en Frag FX 2 till PS3, då fungerar det OK.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Shooter-spel kommer alltid suga med handkontroll, det är så onaturligt att sikta med en joystick.

Så det är mer naturligt att sikta och skjuta med tangenbord och mus? Hmm då fick vi fel utbildnig i lumpen

Medlem

Jag kanske är lite onykter.. men ser det inte ut som att killen skjuter ultrafort när han är i slowmo? Pepprar altså lika fort oavsett hur fort "tiden" går.
Sen tycker jag att karaktärerna verkar lite mesiga och Common i all ära.. han var ju tokgrymm rappare förr men tyckte inte alls att hans lilla "bit" som han körde i filmen var nått att hurra över.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Jag kanske är lite onykter.. men ser det inte ut som att killen skjuter ultrafort när han är i slowmo? Pepprar altså lika fort oavsett hur fort "tiden" går.
Sen tycker jag att karaktärerna verkar lite mesiga och Common i all ära.. han var ju tokgrymm rappare förr men tyckte inte alls att hans lilla "bit" som han körde i filmen var nått att hurra över.

Men är det inte som typ Matrix?
Att dom rör sig oerhört fort, medans världen står still mer eller mindre. Där av att dom kan undvika skott m.m.

Sen att man kan böja skott känns också lite Matrix. Kommer säkert vara kul första timmen av spelet, sen kommer man väl behöva böja skott hela tiden för att gå vidare i spelet.

1
Skriv svar