Street Fighter IV

MFZ
Medlem

haha minus på story och musik..

whats new pussycat....


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Redaktör
Skrivet av Pojii:

Ja jag köper verkligen ett fightingspel för musiken/story..GG

Ja, vi vill verkligen att du ska stirra dig blind på två futtiga minustecken i denna hav av positiva utlåtanden. Skulle man vara galen nog att ta sig igenom den där massiva symbolmassan ovanför plus- och minustecknen (även känd som själva recensionen) får man veta att spelet är snubblanden nära full pott. Om nu en fyra i betyg skulle vara så negativt att det inverkar på köplusten. Men man ser väl det man vill se.


signatur
Inaktiv

En schyst recension, fast jag har en liten kommentar som visserligen är lite "off topic" och har nämnts i ett antal trådar gällande recensioner. Skulle det vara möjligt att flytta ner betyget under själva artikeln? Det störde mig inte så mycket i början men destu fler jag har läst ju mer sticker det i ögonen att man ser betyget innan man läst klart recensionen. Okej, ingen "big deal" men om man jämnför med flesta tidningar som PC gamer och deras recensioner så känns det bättre att läsa texten först och sist se resultatet, det vill säga betyget. Se inte posten som gnäll, bara som lite "positiv kritik".

Yay, det blev mycket text

Medlem

vill ha =D
gillar verkligen att dom har lyckats att få det se gammalt ut, men ändå inte bra jobbat.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Tycker det är märkligt att folk gnäller på recensioner. Skribenter skriver vad DOM tycker om ett spel... Inte vad som är rätt/fel efter nån matematisk formel.

jag tycker iaf att den här recensionen var informativ och välformulerad.
Så tack Tomas och resten av FZ-crew för att ni står ut med detta oändliga flejmande.

/Frisell

Medlem

Jag tycker fz kan sluta skriva vad spelet får för betyg längst upp, förstör läsglädjen.

Annars är det bra skrivet som vanligt.

Medlem

Å herregud. Jag trodde man var _säker_ från EXILE i västvärlden.
Var glad att de inte försöker rappa i den här låten iaf. Och var glad att ni inte får se något av deras vedervärdiga dansande.

Inaktiv

När kommer PC-versionen?


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

HADOUKEN!
HADOUKEN!
HADOUKEN!
eller Sagat;
TIGER KNEE!
TIGER KNEE!
TIGER KNEE!
*ultra combo*

Flawless victory.

Medlem
Skrivet av Phobos:

HADOUKEN!
HADOUKEN!
HADOUKEN!
eller Sagat;
TIGER KNEE!
TIGER KNEE!
TIGER KNEE!
*ultra combo*

Flawless victory.

Phobos du failar stort... Flawless victory är något annan spel här är det KKKKKKK OOOOO sen PERFECT

Medlem
Skrivet av Pojii:
Skrivet av Phobos:

HADOUKEN!
HADOUKEN!
HADOUKEN!
eller Sagat;
TIGER KNEE!
TIGER KNEE!
TIGER KNEE!
*ultra combo*

Flawless victory.

Phobos du failar stort... Flawless victory är något annan spel här är det KKKKKKK OOOOO sen PERFECT

Visst det är MK men du kan få en Perfect! istället.
Faktum är att det enda som saknas i detta ultimata fighting spel är några sådana kommentarer... Dock inte 'The soul still burns...'.

Medlem

Hur kan du ge ett kampsportsspel minus för story? Vem spelar ett sådant spel för sin story? Ger du regelvis även andra typer av sportspel minus för story?

Medlem

Blev lite deppig på grund av att PS3-versionen bara kom med 720p, och Xbox360 med 1080p.
Jag som köpte PS3-versionen pga att det kommer trådlösa SF4-pads.
Nåja, man kan inte få allt här i livet. :\


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

För övrigt tycker jag personligen att detta är ett hån mot bra fightingspel... Har iförsig aldrig riktigt tyckt om att spela Street Fighter men jag tyckte verkligen att det här spelet var värdelöst, byter in det vid första bästa tillfälle.

Medlem
Skrivet av MrBanzaiman:

Har iförsig aldrig riktigt tyckt om att spela Street Fighter men jag tyckte verkligen att det här spelet var värdelöst, byter in det vid första bästa tillfälle.

Varför köpa nåt du aldrig tyckt om?
Låter dumt. :\
Du liksom dumförklarar dig själv när du säger att du inte gillade det innan, men köpte det i alla fall.
Inget illa menat, men det gör du.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av AkirA:

Varför köpa nåt du aldrig tyckt om?
Låter dumt. :\
Du liksom dumförklarar dig själv när du säger att du inte gillade det innan, men köpte det i alla fall.
Inget illa menat, men det gör du.

Mjo, jag dumförklarar mig själv och jag är medveten om det... T_T
Jag började väl hoppas lite på det, det såg så bra ut på trailers osv. men visade sig vara ett oändligt Hadouken spam istället...
Nä, blir att vänta in BlazBlue istället!

12
Skriv svar