några frågor som jag skulle vilja ha svar på!

Medlem

kan någon hjälpa mig att försöka hitta en liknande dator som den lordsinner sa? jag skulle kunna betala 3000 kr för den i maj, för att jag inte har så mycket pengar just nu och håller på att spara lite pengar till annat också. Efter jul så kan jag nog kunna uppgradera datorn mer om det skulle behövas, ska kolla vad man behöver för dator till WAR som sagt var. Jag skulle bli tacksam om någon kunde hjälpa mig då jag inte vet så mycket om det nyaste sakerna.Jag kan nog bygga den själv för att jag har ju hela sommaren på mig att bli klar. Jag säger till om jag hittar en dator som jag tror är bättre än den lordsinner sa.

Medlem
Skrivet av Tasir:

kan någon hjälpa mig att försöka hitta en liknande dator som den lordsinner sa? jag skulle kunna betala 3000 kr för den i maj, för att jag inte har så mycket pengar just nu och håller på att spara lite pengar till annat också. Efter jul så kan jag nog kunna uppgradera datorn mer om det skulle behövas, ska kolla vad man behöver för dator till WAR som sagt var. Jag skulle bli tacksam om någon kunde hjälpa mig då jag inte vet så mycket om det nyaste sakerna.Jag kan nog bygga den själv för att jag har ju hela sommaren på mig att bli klar. Jag säger till om jag hittar en dator som jag tror är bättre än den lordsinner sa.

http://www.prisjakt.nu/optimize.php?f=7,82,134,475,2893,4468&...

Kanske?


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Ja den verkar lite bättre och den kostade bara 200 mer. Ska fundera över saken med min storebror som är mer kunnig än mig när det gäller datorer.

Jag hörde att grafikkorten blir billigare nu i April, hur mycket billigare blir dom ungefär? Och är det bara grafikkorten som blir billigare?

Medlem

http://ammdata.se/index.php?target=products&product_id=30350

Mycket bra dator köpte den själv.Kostar bara 2999kr

Dom som vill spela wow och cs så rekommenderar jag denna dator.

Medlem

*Inns Bara ett ord: Omstallera XP.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

*Inns Bara ett ord: Omstallera XP.

det kommer inte att räcka med att ominstallera XP om mitt grafikkort och RAM minne är för dåligt.

Inaktiv

Tjaa ha en fråga...... ha en sån här processor..amd-athlon 64 x2 dual core 3600+1,92ghz.. en de non mening att jag byter till denna ....343594

AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz Socket AM2, 2MB, BOXED

12
Skriv svar