Nästan möjligt att testa WAR

Robot
Medlem
Nästan möjligt att testa WAR

Begränsade och korta demon är ofta ett tecken på begränsade och korta fullversioner.

Medlem

Jag tycker om WAR, och anser att utvecklarna lyssnar på spelarna, men det är här absurt.

Medlem

inget begränsande med WAR så jag fattar inte varför dom strular med trials så här..


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

"Tio dagar kan du prova spelet om du bor i USA, Australien, Japan, Nya Zeeland eller Singapore."

Ja det har ju sannerligen ett stort nyhetsvärde på en svensk sida.

Medlem

WHAAT! Måste vara någon prao anställd som strulat till det...

Medlem
Skrivet av Paladia:

"Tio dagar kan du prova spelet om du bor i USA, Australien, Japan, Nya Zeeland eller Singapore."

Ja det har ju sannerligen ett stort nyhetsvärde på en svensk sida.

just att det är så absurt gör det till en nyhet... antar jag

Medlem

imo, strunta i testversionen.. Skaffa spelet istället. Helt klart värt!
Har spelat WAR sen release och det är klart det bästa mmo jag har spelat, och jag har spelat många sådanna spel..
Och hyfsat snart släpps ju en fet patch till spelet med en massa godis!


signatur
Inaktiv

"lågnivåstäder"

det finns väl bara 2? en för varje sida om jag minns rätt :$

Medlem

Var är logiken i detta


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Behövs inte testa, köp bara!

Medlem

Sluta klaga på nyheten. Mycket av nyheterna rör sig inte bara om Sverige. Hur påverkas vi av detta? Jo, vi får veta hur "Skaparna" Av WAR beter sig. Det kvittar väl om det är från Sverige eller inte.

Hade FZ bara handlat om Sverige så hade ni bara fått läsa om Battlefield och Mirrorsedge. Skärpning nu. I övrigt, det var kul att läsa detta inlägg. Men absolut inte värt att bli Premium medlem på FP.

Bugar och Bockar!

Medlem

Vafan?! De måste skämta?!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Räckte med att jag testade hos en polare....nej tack

Medlem

Helt gratis! Men du måste betala!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Då riktiga spelet är så billigt så kan man ju lika gärna köpa det om man vill testa spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

De är ju knäppa ju! Många skulle ju fastna i spelet om de fick en testvecka. Med en del rätt spelartomma servrar i alla fall i Europa är det bara konstigt... Eftersom de inte ens bjuder oss med armbågen som de gör i andra världsdelar antar jag att de måste hata européer eller nåt... Spelet är ju riktigt kul så jag fattar inte anledningen till detta.

Medlem

för att uttrycka sig vulgärt... Sug min K**.

säkert inte ens värt de. jävla utsugarplanet.


signatur

Chooch it

Medlem

Helt klart en ok nyhet. Just att de släpper trial kan innebära att det kommer en helt gratis längre fram.

#4, Istället för whine, läs igenom hela artikeln.

"Håll ögonen på FZ så får du reda på när det dyker upp en vettig trial för dig."


signatur

7800x3d, 7900xtx

1
Skriv svar