Fläskig information om maffig WoW-patch

Robot
Medlem
Fläskig information om maffig WoW-patch

Har ni sett Paladins Tier8? Det är ett skämt. Som någon kallat det "rusty dustbin". Och va fan är det där på huvudet?

http://img228.imageshack.us/img228/645/t8pala.png

Inaktiv
Inaktiv

Ge mig tid så att jag kan börja lira WoW igen!


signatur

War never changes.

Medlem

Jag förstår inte varför folk tycker detta är skoj? Mår illa av att folk faktiskt spelar det. Jag spelade det ändå rätt länge, tycker jag, och min uppfattning är att det är ett av de långtråkigaste spelen som finns. Handen på hjärtat, jag hade inte ens spelat det, om jag fått ta emot en månadskostnad. Fulltids lön? Hmm, kanske... Men då hade man blivit en sådan surgubbe som sitter å deppar över vilket skitjobb man har.

Men grattis till alla er som spelar det. Jag var bara tvungen att lätta på mitt hjärta, så ta det inte som en allför stor bash.

Medlem
Skrivet av Rolle:

Har ni sett Paladins Tier8? Det är ett skämt. Som någon kallat det "rusty dustbin". Och va fan är det där på huvudet?

http://img228.imageshack.us/img228/645/t8pala.png

Håller med, herregud dom borde ha kickat designern för utrustningen, för länge sedan (det började ju redan med Outland). =/

Medlem

wow är bara en modeshow, man ska få häftig armor som man sen stor i ogrimmar eller iron forge och visar upp


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Med den där grafiken borde man snart kunna spela skiten på mobiltelefoner.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Med den där grafiken borde man snart kunna spela skiten på mobiltelefoner.

Det går redan nu att spela wow på mobiltelefoner
http://www.youtube.com/watch?v=9rGeRYSqWZk&feature=related

Medlem

Förstår inte varför folk klagar på WoW. Avensjuka? Inte råd att betala för att spela? Spelet är i alla fall inte dåligt. Då hade inte mer än tio miljoner spelare, spelat detta idag.

Sluta klaga på grafiken, man köper ett spel för att det ska vara roligt, sedan är det bara ett plus om spelet ser fint ut. Vilket det gör, men det finns nog kräsna typer i denna värld också.

Gen
Medlem

"This will be a patch to remember"

Medlem

[http://www.wow-europe.com/wrath/ulduar.xml]

Ser helt okej ut, speciellt mot slutet.

Medlem

jag tycket det är kul att 10 miljoner människor är ett argument för wow, typ om 10 miljoner människor är med i missionskyrkan betyder det vad?
hejja mer expansioner till er som spelar, tycker så synd om er.

Medlem

Folk blir alltid "sura" på saker som är populära/många användare! (Tänk bara Microsoft/EA Games) Själv tycker jag inte om wow överhuvudtaget men tycker det är häftigt att så många spelar det!

Medlem

Så lite ny utrustning är vad WoW-spelarna kallar för maffigt. I år väntas det minst två nya klasser samt en ny huvudstad i WAR. Allt i patchar på samma sätt som de två klasser som tillkom i höstas. Undra då vad vi skulle kalla maffigt..

Medlem

Jag har själv spelat WoW i typ 2 år. Har min Orc Elemental Shaman lvl 78 parkerad i Icecrown. Jag orkar inte med detta jävla oändliga race mot bättre "gear" (rustningar och vapen). Det är väldigt tråkigt spel. Kanske var roligt dom första 40 lvlarna men sen är det bara utdraget "grindande".

Känns som ett jobb man betalar för! Kommer aldrig mer röra WoW igen. Skaffade mig en PS3a istället.

PS. Slutade med WoW i December och inte rört det sedan dess och är jävligt glad över det.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Har spelat wow sen 2005 av och till och ordet "gear" framkallar nästan kväljningar snart.
hoppas inte deras ej namngivna spel handlar om gear också.

World of Gear.

Medlem

jag längtar efter dual-spec!

äntligen kan healers välja en dps-spec för att kunna göra lite solosaker


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Gear, usch....lirade conan nyss...var en level 80 som attackerade mig och en polare..vi var bara level 40...vi fick nästan ner kräket xD...han var så brutalt kass..missade mesta combos....Skills is teh shiet!

Medlem

WoW är rätt kul faktiskt. Spelar det mest för själva Warcraft-loren, gear är ju inte superviktigt. Men det är klart, vill man ta sig djupare in i raidinstanser så måste man ju ha gearen för det.

War suger ju K%¤#r allvarligt talat. Spelade det ca 2 veckor sen avinstallerade jag skiten. Det är ett tråkigt spel om nåt.


signatur

Eh is pretty cool guy!

Medlem

Älskar priest tier 8!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Medlem

ser kul ut för er som spelar


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av SirMauser:

jag tycket det är kul att 10 miljoner människor är ett argument för wow, typ om 10 miljoner människor är med i missionskyrkan betyder det vad?
hejja mer expansioner till er som spelar, tycker så synd om er.

Att väldigt många tycker det är bra kanske?

Medlem
Skrivet av kebbe:

Så lite ny utrustning är vad WoW-spelarna kallar för maffigt. I år väntas det minst två nya klasser samt en ny huvudstad i WAR. Allt i patchar på samma sätt som de två klasser som tillkom i höstas. Undra då vad vi skulle kalla maffigt..

Var det inte så att dom klasserna som "tillkom" inte han med tills när spelet släpptes?

Sen kanske du missade hela WotLK tillägget som lagde till en ny kontinent samt höjde leveltaket till 80?

Anyways, gg om du gillar War, själv tyckte jag att det sög fett.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv
Skrivet av Rolle:

Har ni sett Paladins Tier8? Det är ett skämt. Som någon kallat det "rusty dustbin". Och va fan är det där på huvudet?

http://img228.imageshack.us/img228/645/t8pala.png

Paladins har ju haft många värre rustningar, tycker den där ser bättre ut än T1, T3 o T5 t ex.

Gen
Medlem

De har testat första bossen nu i Ulduar.
Mer info på www.mmo-champion.com

Medlem
Skrivet av warh0g:

Var det inte så att dom klasserna som "tillkom" inte han med tills när spelet släpptes?

Klasserna som tillkom i höstas, ja. De som tillkommer nu den 3 mars är klasser de hadeplaner på att stryka, men valde att skapa ändå. De var inte halvfärdiga som de arbetade vidare på, utan de var koncceptbilder vid release.

Skrivet av warh0g:

Sen kanske du missade hela WotLK tillägget som lagde till en ny kontinent samt höjde leveltaket till 80?

Samt drog 300kr från ditt konto..

För att inte tala om månadsavgiften. Att prenumerera på speltid kostar numer mer än att köpa gamecards i och med att man har höjt priset i takt med stärkt dollar i förhållande till kronan. WAR har ett fast pris som inte helt plötsligt höjs till ett pris över gamecards..

Medlem

Är jävligt glad att jag slutade spela. Faktum är att när jag kollar tillbaka på mina år i WoW är det så jävla mycket jag missat på annat håll bara för att jag skulle raida och skit. Så fort jag slutade förstod jag hur patetiskt (för min egen del) det var att bara fortsätta skaffa bättre gear. Det är också därför alla som inte spelar WoW tycker att nyheter som dessa är löljliga eftersom vi inte förstår behovet av att ha mer +6 stamina på bracers. Och kom inte och prata om utmaning då flesta guilder är sådana som tar efter taktikter från de ytterst få hardcore guilder som finns.

Jag kan inte säga att folk som spelar kommer att få samma "insikt" som jag fick när jag slutade men jag kan bara hoppas för det gör det jävligt lätt att avstå från att börja igen hehe.

Medlem

hjärndött spel å ett hån mot folket som blåögt samlar på gear som efter nån månad inte e värt nåt...
finns bättre alternativ att göra spelet svårare men blizzard gör de enkla eftersom folk inte hade pallat spela annars
att sen sitta å titta på ritningar å filmer på youtube hur man dödar en boss är verkligen utmanande, visst leffes bolt kom för tidigt men utan all info på nätet så hade nog spelet sätt ut på ett annat sätt

12
Skriv svar