PSP 2 hoppar över UMD enligt Acclaim-chef

Robot
PSP 2 hoppar över UMD enligt Acclaim-chef
Medlem
PSP 2 hoppar över UMD enligt Acclaim-chef

Två analoga spakar vore trevligt.


signatur
Medlem

Stiligt, låter som att det blir en hel del DLC till denna handhållna. Ska bli intressant att se hur det hela utvecklas.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Najs!
2 analoga spakar vore trevligt som sagt

Medlem
Medlem

Lite vettigare placerad analog spak hade ju inte skadat heller. Interaktionsdesignern för gamla psp måste ju vara full när han satte spaken där han gjorde.

Medlem

Att tro att den ska släppas i höst bara för att det _kanske_ finns en prototyp är väl lite väl naivt.

Men en ny PSP vore kul iaf, speciellt om det släpps bra spel lite oftare än en gång om året.

Medlem

Kanske rentav blir något att köpa. Sålde min PSP i brist på spel att spela, tyvärr... Men vilken bra handheld det var. Hoppas de förbättrar batteritiden brutalt.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Nedladdningskod istället för plastbit låter jättebra.

Jag vill ha 6 knappar på allt playstation nu är det kryss cirkel triangel och fyrkant :tummener:

Medlem

Kan inte säga att jag har så många förhoppningar. Har aldrig använt ett PSP, fast har varit påväg att köpa ett men nu ser det ut som jag sparar den pengen till detta istället!
Hoppas bara prislappen inte är orealistisk..

Medlem

Ingen som övervägt att de kan tänkas sälja spel på ett annat fysiskt media så som skrivskyddade flashminnen?
I så fall troligen ett eget format med kryptering eller dyigt, för att svårgöra sekventiell läsning (d.v.s. kopiering).

Medlem

PSP är mitt bästa konsolköp någonsin... Spelat tio timmar på den sen har jag inte rört den. Köpte den enbart för Silent Hill Origins och sen släpptes spelet knappt ett halvår senare till PS2an... Kul kul.

1
Skriv svar