Nya Call of Juarez på bild och film

Robot
Medlem
Nya Call of Juarez på bild och film

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice! Visste att den där prästen hade ett förflutet!

Medlem

Åh herregud, vilken trailer! Detta blir ett solklart köp, eftersom jag redan har första spelet.
Mycket stämningsfullt att spela medan man äter majschips och dricker öl!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Inaktiv

Mmm mumma Gillar western spel (som är faktiskt bra). Aa blir ett köp minsann.

Medlem

ahhhhhhhh!! längtar som satan, hoppas de inte ändrar gameplay för mycket nu. Spelutvecklare är ju ganska korkade när det gäller uppföljare nu för tiden..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

MER KOBOJSARSPEL ÅT FOLKET!!!!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Gillade mycket i 1an men en hel del var ganska tråkigt också (Billeh boy). Jag hoppas bara det har lika emotionella laddnings monologor som föregångaren, sista banans intro med prästen rörde mig till tårar. Kanske är den scenen rentav relaterad till trailern om man tänker efter lite

Medlem

Mer westerns överlag! Det är konstigt att det inte görs fler westerns, det är ju en fantastisk miljö för skjutare. Vackra landskap och öppna miljöer. Jag fastnade aldrig för Call of Juarez även om jag ville det, jag sympatiserade inte med någon av karaktärerna, det var något som fattades. I nya tycker jag de var dåligt modellerade också, och denna trailer gjorde inte saken bättre. Fula ansiktsuttryck på "the bad guys". Men jag avvaktar recensioner. Jag önskar verkligen att jag kommer gilla detta.

Ser rätt B ut.


signatur
Medlem

Teasern var riktigt unkig


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

BIB = Back In Business

Medlem

Westernl är något som det behövs fler spel baserade på.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Det första spelet tyckte jag var kul..Detta ska bli intressant att pröva

Medlem

Tyckte verkligen om ettan så jag längtar verkligen till detta. Men för mig kan dom gärna ta bort smygbanorna, dom var ju allmänt långtråkiga.

Inaktiv

Coop I det här? Anyone? :>

Medlem

Härligt

Älskade vapenkombinationen med Revolvern i ena handen, bibeln i den andra


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Ettan var grymt underskattad! Så detta ser jag fram emot

1
Skriv svar