Saints Row blir film

Medlem

kommer nog bli skitbra

Medlem

Jag kan ju förstå att de väljer ett spel som Saints Row att producera en film om, det finns ju mkt att hämta från en djup och eftertänksam story där.

Medlem

Detta var värre än både klimatförändringarna och lågkonjunkturen som härjar för tillfället..


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Saints row kan jag fatta men blood on the sand?Men varför skulle jag betala för att se den? Skulle inte ens ta emot spelet om det så vore gratis.
Hoppas man slipper uwe boll för saints row, hörde att han hade efterfrågat att regissera bioshock men blev "turned down" pga att de inte ville att han skulle förstöra den. Rätt

Medlem
Skrivet av johntis:

Saints row kan jag fatta men blood on the sand?Men varför skulle jag betala för att se den? Skulle inte ens ta emot spelet om det så vore gratis.
Hoppas man slipper uwe boll för saints row, hörde att han hade efterfrågat att regissera bioshock men blev "turned down" pga att de inte ville att han skulle förstöra den. Rätt

Otroligt att mannen kan få för sig att han skulle kunna göra bioshock rättvisa. Jag tror att Uwe Boll har någon sorts personlighetsklyvning där den dominerande tror att han är i samma klass som scorsese.

Medlem

Hoppas inte 50 kommer vara huvudrollen


signatur

Illiud Latine dici non potest!

12
Skriv svar