Öppna Quake Live-betan är igång

Robot
Medlem
Öppna Quake Live-betan är igång

Sexigt!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Köplats: 17108

Inaktiv
Medlem

Bara 16000 i kö för servern som finns.


signatur

- PiDuT

ro
Medlem
Medlem
ro
Medlem

Någon som har koll på om man kommer kunna lira Rocket Arena eller andra mods?

Medlem

Gick in på sidan vid 9-tiden i morse... kom igenom kön efter några timmar och skulle verifiera min mail... har inte fått något mail av dom med koden, försökte få ett till skickat men så hamnade jag i kön på nytt..

Medlem
Skrivet av ro:

Någon som har koll på om man kommer kunna lira Rocket Arena eller andra mods?

Clan Arena är väl mer eller mindre som Rocker Arena


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Har stått i kö i typ en timme nu. Är på plats 9323. =P
Som tur lirade jag inatt när det inte var som många inne.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Jag hoppas att köerna försvinner sen


signatur

Rawr

Medlem

Köerna är ju inte så farliga. Började på 16000. 5 minuter senare var det klart. Kommer någon förbi testmatchen med Crash? Jag fick köra om den 2 ggr, och på min sida står det fortfarande "Not so fast, buddy". Jag antar att jag helt enkelt är för dålig för att rankingsystemet ska kunna passa in mig.

Medlem

plats 1338


signatur

<3

Medlem

Registreringen funkade inte med min hotmail.
Gjorde en Gmail så löste det sig. Men nu crashade spelet mitt i test rundan och så vill inte sidan ladda längre...

Medlem

Och nu är sidan död eller? Kommer inte in alls, browsern bara tuggar

Medlem

Jag spelar quake utan kö! döskönt

Medlem
Skrivet av Spunkad:

Gick in på sidan vid 9-tiden i morse... kom igenom kön efter några timmar och skulle verifiera min mail... har inte fått något mail av dom med koden, försökte få ett till skickat men så hamnade jag i kön på nytt..

Kolla så den inte hamnat i trash mail. Gjorde den för mig iaf.

MFZ
Medlem

lustigt att alla helt plötsligt vill spela q3.... när det funnits fullt tillgängligt i.. rätt många år.. dessutom finns det i bättre version (cpma) än qlive.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Vilken dynga, sitter i kö i evigheter sen laddar den lite så krashar firefox. Går in på sidan igen så står man sist i kön igen...jag ger upp!

Medlem

Meh, jag fick en invite säkert ett år sen.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Härligt att det informerades att man var tvungen att installera ett plugin, starta om och hamna sist i kön igen. Kunde lika bra blivit instruerad att installera det nödvändiga plugin som krävdes, från början.

Idioti!

Inaktiv

vadå ska man vänta en timme varje gång man ska spela suck ....

Inaktiv

Jepp, det verkar så tyvärr...runt 9000 i kö varje gång. Sist jag spelade nu så hamnade jag på 7000, woho! Jag fick tid att laga mat, äta den, koka kaffe och ta en cigg innan det var min tur i kön.

Hoppas dom löser det när det går guld....

Medlem

hmm jag är på plats 22000 i kön...kul

Inaktiv

Ja, tror dom missbedömde hur många som verkligen skulle vilja spela såhär i början

Så fort spelarantalet har stabiliserat sig och de hunnit anpassa servrarna så kommer man nog inte behöva se kön alls.


signatur

Cogito cogito ergo cogito sum.

Skägg.
10 Chambers

Och genast blev stämningen på servarna lite sämre... "this map sucks! (campgrounds)"


signatur
Flakmonkey
Skrivet av spiken:

Och genast blev stämningen på servarna lite sämre... "this map sucks! (campgrounds)"

Det är ju alltid så... desto större community desto fler rötägg... svårt att hitta en perfekt balans mellan bra människor och tillräckligt många för att det alltid ska gå att hitta lämpligt motstånd

Medlem

Jag tycker att det är bra att dom har kö-system. Bättre spel-upplevelse för alla! De kanske borde släppa in lite fler folk dock för kön är verkligen brutalt lång just nu.

Medlem

det var bättre innan den öppna betan för då var det bara att gå in och spela

nu orkar jag inte vänta längre. kör bf heroes beta istället.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

12
Skriv svar