Medlem
Mick problem

Köpte ett nytt headset förra veckan, ett Creative fatal1ty. mycket bra förutom att micken inte fungerar.
Tycker jag har gjort det mest, det funkar inte. Jag har kollar där bak på datorn och kollat om jag har stoppat in den fel, nejdå, lila på lila, grön på grön. Har även gått in på "inspelningcenter" och hållt på och bökat där. Funkar fortfarande inte, kollat så att micken inte är avstängd på någon inställning. Funkar inte.
Har ingen aning vad jag ska göra näst, har provat på skype, ventrilo och på inspelningcenter. Funkar inte.
Länk hur det ser ut på inspelningcenter.

Annars använder jag vista, och nån som vet vad som kan va för fel?


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

Testa att sätta mikrofonen i en annan kontakt

Medlem

Provade men funkade inte...


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

Tagit bort micen och satt tillbaka den på headsetet? Kan också säga att mitt Fatal1ty headset som jag köpte förra veckan fungerar jätte bra, inga problem med micen.

Medlem

Japp, även kollat på den hära volymkontrollen där man kan slå av och på micken.


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

Guide för att få din Creative fatal1ty att funka:

Steg 1: Formatera din dator

Steg 2: Tag din Windows Vista cd. Placera på golvet. Stampa repeterande gånger på skivan tills den går sönder.

Steg 3: Gå ner på stan och skaffa dig ett Windows XP Pro Service Pack 2, och installera.

Steg 4: Testa nu ditt Creative fatal1ty headset. Det kommer med stor sanorlikhet att fungera mycket bra.

Medlem

Tror ju inte direkt att det är nå fel med vista. Skulle tro att det är någon inställning.


signatur

"I never asked to be squad leader"

1
Skriv svar