Hudläkare namnger PlayStation-skada

Robot
Hudläkare namnger PlayStation-skada
Medlem
Hudläkare namnger PlayStation-skada

Tur att man inte har ps3 då, så slipper man bli skadad

Medlem

Det är lite WTF över detta, varför namnge det så specifikt.
Läste någonstans att Idiopathic betyder att uppkomsten inte är direkt känd.

Ja, man kan visst spela för mycket

Medlem

bara skitsnack, ta mig f*n att det inte beror på en kontroll - hade i så fall kuna hända med vilken kontroll som helst - detta är år 2009 största skämt

playstation kontrollen har sett lika dan ut i 1000 år å är det nu någon liten flicka som har fel på handen - notera 1 flicka- av 21 Miljoner ps3 användare - å änu mer ps2 och ps1 användare - så känns inte det så rimligt


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Jag tror att hon greppar kontrollen för hårt bara....kan bara undra vad hon gör med den dock...

zsm
Medlem

Haha... All pr är bra pr!

Medlem

Om hon hanterar kontrollen så hårdhänt så tycker jag synd om hennes pojkvän, han måste vara helt skinnflådd.

Inaktiv

Hon måste vara väldigt känslig.

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Om hon hanterar kontrollen så hårdhänt så tycker jag synd om hennes pojkvän, han måste vara helt skinnflådd.

Pliskin, kära människa. Hon är tolv.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Man kan visst spela för mycket. Minns hur fan tummen kände sig efter några timmar framför Nintendo 64! Fy fan! Där har ni förstörd tumme kan jag säga!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

ptr
Medlem

neeeej det går inte att spela för mycket tv-spel :O:O

Medlem
Skrivet av rolle90:

bara skitsnack, ta mig f*n att det inte beror på en kontroll - hade i så fall kuna hända med vilken kontroll som helst - detta är år 2009 största skämt

playstation kontrollen har sett lika dan ut i 1000 år å är det nu någon liten flicka som har fel på handen - notera 1 flicka- av 21 Miljoner ps3 användare - å änu mer ps2 och ps1 användare - så känns inte det så rimligt

Bra att du försvarar Sony direkt. Kudos till dig. Men bara för att vara elak så ska jag säga att du har FEL! Det beror med största sannolikhet på kontrollen. Sonys handkontroll har aldrig varit känd för att vara ergonomisk & på det viset kan skador uppstå. Att det inte blivit uppmärksammat tidigare betyder verkligen inte att det inte är sant. Menar du att gravitationslagen inte fanns vid (låt oss säga) Jesu födelse & att människor då flöt omkring, bara för att det inte vara rapporterat?

Ett liknande problem hade man med N64-kontroll eftersom spaken inte var ergonomiskt utformad.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

Medlem
Skrivet av Remus:

Man kan visst spela för mycket. Minns hur fan tummen kände sig efter några timmar framför Nintendo 64! Fy fan! Där har ni förstörd tumme kan jag säga!

Timmar? Tog 10 minuter av track and field 2 på seriös nivå innan hela handflattan var skinnflådd

Skrivet av Harpa:
Skrivet av Pliskin:

Om hon hanterar kontrollen så hårdhänt så tycker jag synd om hennes pojkvän, han måste vara helt skinnflådd.

Pliskin, kära människa. Hon är tolv.

Snart tonåring ju, klart pojkvännen är skinnflådd

Medlem
Skrivet av Gröna Bananer:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Pliskin:

Om hon hanterar kontrollen så hårdhänt så tycker jag synd om hennes pojkvän, han måste vara helt skinnflådd.

Pliskin, kära människa. Hon är tolv.

Snart tonåring ju, klart pojkvännen är skinnflådd

på sättet ni snackar så kan man nästan tro att ni är 12.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Jag fick en vattenblåsa på handflatan back in the day, då jag snurrade N64-spaken till Marios jävla partyspel.


signatur

// Peace

Medlem

Om man har känslig hud och håller för länge och för hårt i en kontroll så spelar det nog ingen större roll hur den ser ut.

Skrivet av Harpa:
Skrivet av Pliskin:

Om hon hanterar kontrollen så hårdhänt så tycker jag synd om hennes pojkvän, han måste vara helt skinnflådd.

Pliskin, kära människa. Hon är tolv.

Och det finns trettonåringar som är föräldrar.

Medlem

APRIL APRIL ... oh shit wait ...


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem
Skrivet av Herbert:

Bra att du försvarar Sony direkt. Kudos till dig. Men bara för att vara elak så ska jag säga att du har FEL! Det beror med största sannolikhet på kontrollen. Sonys handkontroll har aldrig varit känd för att vara ergonomisk & på det viset kan skador uppstå.

Jag tycker att Dualshock-formen passar väldigt bra, iaf i mina händer. :/

Medlem
Skrivet av halomaki:

Jag fick en vattenblåsa på handflatan back in the day, då jag snurrade N64-spaken till Marios jävla partyspel.

Hahah, fick exakt samma sak och farsan blev skit sur på mig då. Mario Party 1 är det jag snackar om när man ska cykla så att en lampa börjar lysa. Den idén var ju lysande


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

Rafl, så det är skadligt att spela playstation lol xD


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Sc00pii:
Skrivet av halomaki:

Jag fick en vattenblåsa på handflatan back in the day, då jag snurrade N64-spaken till Marios jävla partyspel.

Hahah, fick exakt samma sak och farsan blev skit sur på mig då. Mario Party 1 är det jag snackar om när man ska cykla så att en lampa börjar lysa. Den idén var ju lysande

Hahahahahahaha, det var så jävla efterblivet alltså.


signatur

// Peace

Medlem

Var det någon som tvekade att man kan spela för mycket tv-spel?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Jag fick blåsor över mina fingrar då jag spelade första super mario party till N64 fy fan vad min tumme gjorde ont då aj!


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av rolle90:
Skrivet av Gröna Bananer:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Pliskin:

Om hon hanterar kontrollen så hårdhänt så tycker jag synd om hennes pojkvän, han måste vara helt skinnflådd.

Pliskin, kära människa. Hon är tolv.

Snart tonåring ju, klart pojkvännen är skinnflådd

på sättet ni snackar så kan man nästan tro att ni är 12.

lmao, hahaha!

Medlem
Skrivet av Luminal:
Skrivet av rolle90:
Skrivet av Gröna Bananer:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Pliskin:

Om hon hanterar kontrollen så hårdhänt så tycker jag synd om hennes pojkvän, han måste vara helt skinnflådd.

Pliskin, kära människa. Hon är tolv.

Snart tonåring ju, klart pojkvännen är skinnflådd

på sättet ni snackar så kan man nästan tro att ni är 12.

lmao, hahaha!

Hahahaha... :thumbs:

Medlem

jag har fått det där förut och lär få det igen när god of war 3 kommer ut


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Spelar man för mycket så får man problem med händer och fingrar, fick smärtor i flera dagar i mitt lillfinger efter fler dagars intensivt CS lir. Samma med den gamla 64 dosan, tummen var ju fan helt fubar, man kunde knappt peta på den utan att det gjorde ont. Men spelade gjorde man ändå ;P


signatur

The definition of insanity?

Medlem

lol kanske dags att vänja av ungen med cola? seriöst hur hårt håller ungen i kontrollen egentligen om han får skavsår på handflatorna?

Spelar själv en hel del men har inte haft skavsår av spelande sen som många andra här på gamla goda Nintendo 8-bit tiden

Snart kommer väl nya folksjukdomen Wii armbåge eller varför inte RROD depression

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av Herbert:

Bra att du försvarar Sony direkt. Kudos till dig. Men bara för att vara elak så ska jag säga att du har FEL! Det beror med största sannolikhet på kontrollen. Sonys handkontroll har aldrig varit känd för att vara ergonomisk & på det viset kan skador uppstå.

Jag tycker att Dualshock-formen passar väldigt bra, iaf i mina händer. :/

Kan säga att jag tyckte detsamma innan jag satte mig in i bättre utformade kontroller så som GameCubes & Xbox 360s. Nu känns dualschock bara så fel, så fel.


signatur

Where one man falls,
another one stands.

12
Skriv svar