Tips på olika möss

Inaktiv
Tips på olika möss

Hallo, börjat komma igång lite här på forumet nu
Skrev tidigare ne tråd om lite tips om en ny dator jag köpt.

Så tänkte nu höra med er om en bra mus ?
Har tidigare ägt en Razor mus, vet ej modell men skön som f*n var den och den lös rött ?
dock pajjade den utan stor aledning.
Sitter för tillfället med en helt vanlig optisk mus, inget vidare skönt i spel.
Är ingen hardcore gamer och spelar allt ifrån wow, cs till bilspel och red alert.

Skriv gärna vad ni har för möss och kommentera gärna.

Mvh Pata

Medlem

Ie 3.0 black edi är skön som attans eller mx518 / 510 om du kan få tag i nån dom är kult. tilvärkas inte längre har en hemma som ligger o skräpar ;O vet dock itne omden funkar, den är vitmålad costume paint jobb. får ta o testa den tack för att din tråd friskade upp minnet runt den musen

Inaktiv

Jag kan rekommendera Logitech MX518. Kostar runt 400-500 spänn idag eller liknande. Superskön, jättebra för spel!
Skaffa en fUnc architect (architype?) 1030 också, en superbra musmatta för 300 spänn som fungerar ypperligt tillsammans med din nya MX518 som du naturligtvis ska beställa så fort du läst detta inlägg!

Inaktiv

Om du inte lirar så mycket är det nog skönare om du köper en trådlös mus...Logitech MX1000 eller Revolution

Inaktiv

G9 bästa musen enligt PC Gamer

Inaktiv

Finns faktiskt flera i dagsläget som kan rekommenderas.
Jag rekommenderar dock MX518 som fungerar toppen och aldrig verkar vilja gå sönder heller.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Jag rekommenderar också MX518. Fungerar väldigt bra. Den har sladd, så man slipper tänka på att ladda/byta batterier.

Medlem

Sitter fortfarande på min MX500 sedan den släpptes så MX518 lär ju fungera ett tag
Har även en IE 3.0 som det inte är några fel på förutom att den lyser en massa vilket är störande om man kollar film på datorn ~~


signatur

osv.

Medlem

Razer-möss tycker jag är rätt sköna som all-around-möss, skulle nog passa en sån som dig. Logitech-mössen är sjukt sköna att spela med men kan kännas lite klumpiga eller så om man bara sitter och slösurfar eller liknande. Beror såklart på vad för musmatta eller glides man har.

Rekomenderar en Razer DeathAdder.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jag har en G9 den är riktigt skön tycker jag, synd bara att den kostar så mycket.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv
Skrivet av Ellehbg:

Jag har en G9 den är riktigt skön tycker jag, synd bara att den kostar så mycket.

Men man får mycket för dem pengarna :up::up:

Medlem

Jag tycker Creatives HD7500 mus är skön i handen samt billig.
Tycker den är till och med skönare än Logitechs MX500 serie men alla har ju sin egna lilla favorit. Oftast i alla fall.

Inaktiv

Kollat lite på G5an ?
har haft den "första" av dne modellen, minns ej vad den heter, svart grå var den, pajjade oxå för mig, vänster knappen fastnade. Men som sagt kollat lite på G5an, verkar vara en bra mus

vad säger ni om den ? såg att man kan lägga in olika vikter, är det nått man verkligen får nöjje och bättre känsla av ??

Inaktiv
Skrivet av 540Pata:

Kollat lite på G5an ?
har haft den "första" av dne modellen, minns ej vad den heter, svart grå var den, pajjade oxå för mig, vänster knappen fastnade. Men som sagt kollat lite på G5an, verkar vara en bra mus

vad säger ni om den ? såg att man kan lägga in olika vikter, är det nått man verkligen får nöjje och bättre känsla av ??

på G9 kan man också lägga in vikter jag tycker det är bra för då får man musen precis som man vill ha den

Medlem

Razer deathadder sitter jag på, kunde inte vart ett bättre köp

1
Skriv svar