Hearts of Iron III: Beta och bilder

Robot
Medlem
Hearts of Iron III: Beta och bilder

Det är verkligen bisarrt fult, men vad gör det! Tack himlen för att det i varje fall ska stödja wide screen, tvåan känns helt ospelbar som det är nu.


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem

Varken HoI eller EU serien har aldrig handlat om grafik.

HoI3 kommer bli ruskigt bra, tack för tipset om betan.

Inaktiv

Bisarrt fult? Det är ju bisarrt tilltalande i designen!

Medlem

Ansökt, lite komiskt att beta ansökan är buggig. Går inte att skriva email med mer än 2 punkter.
Vanlig förekommande bland högskolor och universitet.

Medlem

Detta spel ska inte vara snyggt! VILL HA NU ÅÅH GUD


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Jag vet mycket väl att Paradox spel aldrig har varit något för grafikälskare, men jag tycker ändå att de borde ha kunnat lagt lite mer krut på detaljer. I mina ögon ser HoI:II betydligt mycket mer stilrent ut. Gå tillbaka till den stilrena designen (tänker mest på världskartan) eller försökt åtminstone snygga till det lite. Vattnet och landskapsterrängen ser ju rent sagt för jävligt ut.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Har aldrig förstått mig på såna här spel men det är ju coolt att leka politiker.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Hearts of Iron III <3 älskar dig så hårt, snälla kom i min famn så fort det bara går, hjärtat mitt! Puss <3


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Så nu jävlar har man skrivit upp sig, hoppas att man kommer med.

Medlem

skickade in en anmälan till betan

älskar spelet och kör det (HoI2) så jävla ofta, att jag tycker jag om nån borde ha nån hint om hur spelet ska vara =D


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

http://www.fz.se/bilder/arkiv/k/ku7x3qv9i54r6wmgsotb0dnjlcp1e...

måste bara visa min kärlek, den går över ut i pengar <3 <3


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Då har man ansökt. Hoppas att man kommer med.

Det enda som jag av bilderna här på FZ att döma kan klaga på är skärmen för forskning. Såg väldigt plottrig och svåröversiktlig ut. I övrigt ser det underbart ut. Borde leta mig tillbaks till Paradoxforumet. Har inte var aktiv där på ett tag nu.

Medlem

Fullständigt grymt att de tar med den interna politiska opinionen i varje land!
De verkar ta de smaskigaste godbitarna från Victoria och implementera dem...

Medlem

Då kan man bara tänka sig hur smaskigt Victora 2 kommer bli om de nu får tummen ur *pip* och gör det

1
Skriv svar