Medlem
Nytt headset

Mitt headset börjar bli lite dåligt, skulle behöva köpa ett nytt. Är detta bra?

Eller finns det något annat bra under 370:- med frakt?(ge inte förslag på dyrare även om dom är bättre)

Medlem

då har jag tyvärr inga förslag att ge men dom där du listade funkar säkert bra har för mig dom är hyffsat ok


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Just nu har jag ett Sennheiser PC130

Inaktiv

Det headsettet du linkade öär superbra! Använder ett sådant nu nämligen. Den enda nackdelen som jag kan nämna är att det känns ganska plastigt. Annars är det riktigt prisvärt och micen är jättebra. Har iofs bara använt micen i Skype och där fungerar den kanon!

Medlem
Skrivet av Kibb:

Det headsettet du linkade öär superbra! Använder ett sådant nu nämligen. Den enda nackdelen som jag kan nämna är att det känns ganska plastigt. Annars är det riktigt prisvärt och micen är jättebra. Har iofs bara använt micen i Skype och där fungerar den kanon!

Plastigt gör ingenting för mig och jag använder Skype varje dag så det var bra att det fungerar bra. Då ska jag se imorgon hur mycket jag kan sälja mitt headset för till min kompis

Inaktiv
Medlem

Vet att du sa att det inte skulle kosta mer än 370kr, men man kan ju upplysa dig om att SH900 finns på webhallen för 449:-... fick ju 5/5 menar jag...


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av Eottt:

Vet att du sa att det inte skulle kosta mer än 370kr, men man kan ju upplysa dig om att SH900 finns på webhallen för 449:-... fick ju 5/5 menar jag...

Har inte så mycket pengar + att jag redan köpt Fatal1ty headsetet

Inaktiv

Du gjorde ett mycket bra köp och kommer icke att ångar dig!

Medlem
Skrivet av Kibb:

Du gjorde ett mycket bra köp och kommer icke att ångar dig!

+ att jag fick sålt mitt nuvarande headset för 100kr så igentligen blev Fatal1ty headset billigare än det jag har nu när jag köpte det.

Medlem

Mitt Logitech Fatal1ty ligger på posten nu, ska hämtas på dagen idag, redigerar detta inlägg och skriver hur bra det var.(om ingen skriver ett inlägg innan jag testat det)

EDIT: Bra bas och mikrofonen fungerar bra

1
Skriv svar