Alan Wake vaknar till liv igen

Robot
Medlem

Jag minns när jag först läste om Alan Wake. Jag vart helt överhypad, men sen vart jag besviken att spelet inte kommer till PS3. Ajja, köper till PC i alla fall.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Jag ser såååå fram emot detta.


signatur
Medlem
Skrivet av Lootskin:

Jag minns när jag först läste om Alan Wake. Jag vart helt överhypad, men sen vart jag besviken att spelet inte kommer till PS3. Ajja, köper till PC i alla fall.

"Plattformar: PC, Xbox360, PS3"
gammal info?

Man har ju längtat efter det här spelet pinsamt länge nu, börjar bli dags!

Medlem

Jag var helt säker på att detta var nedlagt, Så därför blir jag väldigt glad när det nu verkar som det vaknar till liv igen, ge oss en spännande trailer med lite gameplay att dreggla över nu också! :]


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Inaktiv

Hoppas spelet blir stort och epic, jag vill se att man själv presenterar sig alternativ på hur man tar sig igenom. Jag har alltid tänkt att man ska få göra svåra val i det här spelet, går jag in på den där mörka bensinstationen eller inte? Slut i med olja i pumpen? kanske det finns reserv dunkar i butiken?


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Hehe, såg denna bild och såg framför mig hur karaktärerna i Star Ocean smyger in till Alan Wake på nätterna och ändrar om i hans stories bara för att jävlas och se hur lång tid det tar innan han bryter ihop och börjar fnittra hysteriskt.

Ok, jag ska vara tyst nu... =P


signatur
Medlem

har längtat sedan första bilden släpptes för 1000 år sedan, ge mig nuuuu!


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Det förvånar inte att spelet tar lång tid.
Det är Remedy vi pratar om, dom som var med i gamet när Max Payne (1) gjordes så vet man vilken lång tid det tog innan spelet väl släpptes.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av rolle90:

har längtat sedan första bilden släpptes för 1000 år sedan, ge mig nuuuu!

Du får skaffa det till pc , för det kommer inte till ps3, och du har tydligen ingen 360 enligt din info.

Alan Wake är ett Windows Vista- och Xbox 360-spel under utveckling av Remedy Entertainment, Microsoft Game Studios är utgivaren.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Alan_Wake

Medlem

Bra att det tar lång tid innan spelet kommer så att vi kan få ett polerat spel sen.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ge mig pocketen, för det verkar bli en hejdundrande bok han skriver!

Förmodligen kommer storyn i spelet bli något i GTA4 väg, episkt!
Mer story till folket!

Oh, ja just de. Ge mig.


signatur

Nämen!

Medlem

Najs men lär nog dröja ett tag till innan det kommer, gissar 2010 nån gång... men man börjar tappa suget allt efter år efter år går..

Medlem

hehe kan knappt vänta.. hoppas dom kör nåt i stil med max payne men med mer story och inte så mkt action, ungefär som farenheit eller uppföljaren..

håller med Struggle, vill också lägga fenorna på boken


signatur

I have spoken..

Medlem

Spelet får gärna komma... Nu!

Inaktiv

Spelet var ju inte direkt hypat till konsoler utan var en av dom luriga hypsen till directx 10.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det förvånar inte att spelet tar lång tid.
Det är Remedy vi pratar om, dom som var med i gamet när Max Payne (1) gjordes så vet man vilken lång tid det tog innan spelet väl släpptes.

Då var den långa väntan verkligen värt det. Hoppas att det blir samma sak med Alan Wake.

Medlem

Jag är hypad igen :D. Sista citatet var grymt!

Men med tanke på att vi PC spelare inte får MGS serien att köra så känns det som vi behöver ett storyfokuserat spel. Max Payne var så underbart sköna spel med drivande story och underbara karaktärer. Längtar så mycket till att få lägga till ytterligare ett sådant spel i kollektionen.

Inaktiv

Men jäklar vad allt ska släppas till 360, we want the games for PS3 now


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Verkar så stämmningsfullt... vill också ha

Medlem

Hoppas det kommer under 2009 ivarjefall. Längtar efter ett riktigt bra singelplayer-spel.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar