Xbox Live bjuder på veckorabatter

Robot
Medlem
Xbox Live bjuder på veckorabatter

GTA4 expansionen känns lite dyr. Den *är* inte så dyr (1200p) med tanke på vad man tydligen får - men det *känns* dyrt med tanke på att man kan få kompletta spel för samma pris. Jag kan tänka mig att det är rätt många som knorrar om det även om det egentligen inte är befogat.

Vad jag har hört är The Lost and Damned åtminstone 8-10 timmar i speltid och det är fan inte dåligt för en add-on med tanke på att fulla spel kan ligga på samma tid (vilket gör att man känner sig helt otroligt rånad, utnyttjad och lurad och, vips, blir pirate bay ett reellt alternativ - men det är en annan diskussion hehe).


signatur
Inaktiv

Härligt!
Microsoft har fattat vad Valve fattat, man säljer mer om man ger "rabatt".
Braid ska köpas, kanske Fable med. Bra att man får veta vad som släpps i förväg till skillnad mot för Steam där man får veta först när erbjudandet är igång...


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av Gortie:

GTA4 expansionen känns lite dyr. Den *är* inte så dyr (1200p) med tanke på vad man tydligen får - men det *känns* dyrt med tanke på att man kan få kompletta spel för samma pris.

Expansionen ligger på 1600p, men helt klart värt det!

Medlem

Perfekt hoppas att dom för eller senare har rabbat på the lost and the damned.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Paithan:

Expansionen ligger på 1600p, men helt klart värt det!

Aah hehe, den var ännu dyrare. Nåja - du har rätt i att den är värd det. Men där nånstans undrar jag om inte smärtgränsen är nådd - oavsett hur bra en add-on är.


signatur
Medlem

När påbrörjas denna kampanj? Gäller detta bara i USA eller även i Europa/Sverige? Två frågor jag anser väldigt relevanta för artikeln.

Har nämligen testat nu på Xbox-live utan att få något resultat. Något speciellt tillvägagångssätt för att ta del av rabatten utöver att bara vara guldmedlem?

En amerikansk sida skriver för övrigt att veckoerbjudandet gäller från och med idag.

Medlem
Skrivet av nkepke:

När påbrörjas denna kampanj? Gäller detta bara i USA eller även i Europa/Sverige? Två frågor jag anser väldigt relevanta för artikeln.

Har nämligen testat nu på Xbox-live utan att få något resultat. Något speciellt tillvägagångssätt för att ta del av rabatten utöver att bara vara guldmedlem?

En amerikansk sida skriver för övrigt att veckoerbjudandet gäller från och med idag.

Enligt Major Nelson ska det finnas tillgängligt för oss alla från och med 13:00 GMT.

Citat:

Here are some details around the program:
The special deal pricing is available for Gold Members only
I’ll post the new deal each Monday morning when it becomes available at the special price
The Marketplace team is doing their best to make a Deal of the Week available in Xbox LIVE regions
*You must be signed in as a Gold Member on the web marketplace to see the lower prices


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Nedrans, jag som köpte Braid i förra veckan. Nåja, mitt tips till er som inte har köpt det ännu är helt klart att trycka fram 800 poäng och ladda hem det.

Angående expansionen till GTA så är den helt klart värd sina poäng den också, men om den sänks till 1 200 finns det inga som helst ursäkter att inte skaffa den.

Medlem

Köpte precis Braid. Har varit sugen på att se vad all denna "fuzz" är om.

Hade tankar på att köpa till några poäng så man kunde dra ner The Lost and the Damned, men det får vänta nu. Jag känner mig en helt 100% på att lägga ut pengar på DLC-material, oavsett hur mycket man får med.

Aja, får se hur Braid står sig. Varit sugen på ett liknande spel ett tag nu.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Intressant, men priset lockar mig inte


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

1
Skriv svar