Riddick visar upp sig i ny trailer

Inaktiv
Riddick visar upp sig i ny trailer

Ser bra ut.


signatur

War never changes.

Medlem

Avskyr fortfarande grafikmotorn, men gameplay ser rätt jävla bra ut.

Medlem

Riktigt bra röstskådespeleri tycker jag. Inte bara från Vin Diesel, utan från de andra karaktärerna också. Ger en helt annan känsla än andra skjutspel.

Ser verkligen fram emot att få lira detta nu!

Medlem

Ser faktiskt riktigt kul ut ?
Kommer garanterat testa de
Fighterna ser lite annorlunda ut, mer som man verkligen är Riddick?

Medlem

Det här ser bra ut!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Om dom får till melee striderna (som det ser ut att dom har fått i trailern) och man inte bara tvingas springa runt och panga allt som rör sig så blir det kanske intressant att spela

Medlem
Medlem

Ska bli så jäkla intressant det här Älskar animationerna! Som sagt så lade man verkligen märke till att röstskådespelarna också var en bra bit över standard.

Medlem

Blir lätt ett köp för min del, har Butcher Bay till PC men det vägrar funka som det ska, ska bli kul att få spela igenom det tillslut x)

Medlem

Ser riktigt nice ut, spelade aldrig första, men med tanke på hur mycket gott man hört om det och hur bra AODA ser ut så blir det kanske ett köp.

Inaktiv

Gillade den första filmen, men resten var skräp. Denna trailer var dock fin!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Mysigt.

Varför inte läsa igenom vem som har vilken röst?- Länken funkar inte för mig.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av sebulba666:

Mysigt.

Varför inte läsa igenom vem som har vilken röst?- Länken funkar inte för mig.

Samma, tror den ska vara:

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=30831


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

pc versionen är bäst


signatur

Meep!

Medlem

Helt klart ett köp på PC för mig även om jag spelat igenom Butcher Bay redan. Dem här klippen visade väl mestadels det extramaterial som skiljer Dark Athena från det förra spelet, och det ser intressant ut. Det påminner mig en hel del om storyn i Chronicles of Riddick: Dark Fury (den tecknade Animé filmen).

Medlem

Ser väldigt underhållande ut. Däremot blev jag lite besviken att de visar nästan lite för mycket i trailern? Kan bara vara jag som är lite kinkig...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Detta blir att lira till 360. Helt klart bäst till krysslådan. Spelet är från grund och botten gjort till första xboxen. Lirade Escape from Butcher Bay till xboxen. Fyfan vilken grafik det var på den tiden och superb spelkänsla. Testade det senare då det släpptes till PC, inte alls samma känsla, var betydligt bättre kontroll och känsla vid fighting till xboxen.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Ser väldigt underhållande ut. Däremot blev jag lite besviken att de visar nästan lite för mycket i trailern? Kan bara vara jag som är lite kinkig...

Synd att dom tvingade dig att kolla.


signatur

---
Boo!

Medlem

Ser riktigt trevligt ut! Blir lätt ett köp till Pc när det släpps!

Medlem
Skrivet av Jühan:

Detta blir att lira till 360. Helt klart bäst till krysslådan. Spelet är från grund och botten gjort till första xboxen. Lirade Escape from Butcher Bay till xboxen. Fyfan vilken grafik det var på den tiden och superb spelkänsla. Testade det senare då det släpptes till PC, inte alls samma känsla, var betydligt bättre kontroll och känsla vid fighting till xboxen.

på 6 meningar nämnde du krysslådan 5 gånger. Nice!

Medlem
Skrivet av Zome0ne:
Skrivet av Jühan:

Detta blir att lira till 360. Helt klart bäst till krysslådan. Spelet är från grund och botten gjort till första xboxen. Lirade Escape from Butcher Bay till xboxen. Fyfan vilken grafik det var på den tiden och superb spelkänsla. Testade det senare då det släpptes till PC, inte alls samma känsla, var betydligt bättre kontroll och känsla vid fighting till xboxen.

på 6 meningar nämnde du krysslådan 5 gånger. Nice!

Och?

1
Skriv svar