God of War 3 och MAG ute i år

Robot
Medlem
God of War 3 och MAG ute i år

Uncharted 2!!
Sen får vi se hur jag gör med GOW3, multiplayer intresserar mig inte, inte heller fps på konsol intresserar mig så jag struntar i MAG och KZ2...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Jag ser fram emot God of War III. Även om jag förväntar mig ungefär samma spel som de tidigare titlarna har det alltid varit en god investering.

Medlem

Ser ut att bli ett dyrt men kul år.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Får nog ta det med lite salt, tvekar på om vi får Gof of War 3 i år, men visst, nog vill vi alla ha det så tidigt vi bara kan, så länge det är fungerande ^_^


signatur

Videomupp

Medlem
Inaktiv

Bengan: GT5 kommer nästa år som det ser ut.

Enda spelet som jag tyckte såg ens lite intressant ut var God of War 3. Inte spelat 2an men gillade då första spelet. Tror dock att den blir något försenad.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

uncharted å mag.

yay!

Inaktiv

God of war och uncharted är riktiga 10 poängare men nya lika bra ips (intelectual property) från samma utvecklare vore nog roligare.

Medlem

Va bra att God of War 3 kommer i år


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

God Of War 3 helt klart!!!

Medlem

killzone 2... försöker att inte se fram emot så mkt så blir jag inte besviken när jag köper det

Medlem

Heavy rain!! :D:D:D

Medlem

Bästa års lineupen till konsoll någonsin. Xboxen har ingenting att jämnföra med. När Halo Wars vilket är xboxens största release för året får medelmåttiga betyg förstår man att 2009 är ett förlorat år för xbox, Verkar som om MS har börjat se sig besegrde av Sony och försöker minimera sina förluster genom att sälja av/lägga ner alla sina 1 st party studios och i princip skänker bort sin feldesignade konsoll. Det bästa vore nog om dom gick tillbaka till att enbart tillverka mjukvara på PC där dom har varit framgångsrika under åren.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Härligt att man skaffar sig en PS3 i höst, mkt att se fram emot

Inaktiv

Svår fråga att svara på när man inte sitter med facit på hand.

Men det blir nog Kz2 skulle jag tro, det betyder INTE att det kommer bli mitt favorit spel sen när alla dessa titlar väl är släppta.

Kul å se att PS3'an börjar komma igång på allvar nu, även kul att se hur attityden gentemot maskinen börjar förändras.

Medlem

Så negativ attityd har det väl inte vart mot ps3,
alla konsoller har ju nåt tufft år innan dom kommer igång.
Det är ju bra att ps3 sätter lite fart nu, då kanske ms tar sig i kragen och sänker eller kanske slopar Guldmedlems skapsavgiften,

vilket dom mer eller mindre måste göra när ps3's online del är gratis.
Konkurens är ju viktig, så man önskar ju inget annat än att det fortsätter vara jämnt skägg mellan ps3, xbox 360 och Wii,

det är ju bäst så för konsumenterna med priskrig och evig kamp om att vara på topp.

1
Skriv svar