Empire: Total War-demo ute nu

Medlem

vet inte om det ar for att jag sitter i japan men demot ar borta fran steam nu iallafall

Medlem

Alla med nvidia kort med lagg.....Uppdatera drivisarna!! gjorde otrolig skillnad för mig.

Medlem

Markstriderna kändes svårare än, de tidigare titlarna. Nu kunde man dock göra ett flankangrepp i det här demot. Men i en bra försvarsposition och en hel del kanoner så kan det nog bli rätt tufft att avancera.

Medlem
Skrivet av Mson:

tveksam till demot.

- UI inte direkt bra.
- Toggle kolumt/2 lines på armer?!
- AI är riktigt dålig
- standard saker som klicka på map för ta sig dit fanns inte eller CTRL + 1 (lr nått nummer) för göra squad fick man inte göra och en del andra saker, ruttet helt enkelt.

annars var det rätt ok, men gameplay var inte så bra som de kunde varit.

du kan dubbel-klicka på minimapen för att flytta kameran dit, precis somi tidigare total war spel.

ctrl+1 funkar visst! använde det hela tiden.

AI:n är förmodligen easy i demot

UI:n är mer eller mindre samma som tidigare, vilket funkar.

fattar inte vad du menar med "kolumt/2lines"


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Roligaste är ju dock att ta över världen. Simulera striderna för annars tar det ju år å dag å köra klart spelet


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Personligen hade jag sett en korsning mellan empire total war och 2ndManassass


signatur
Medlem

en fråga!
när jag kör empire: total war så kan jag bara köra i medium( ser förjävligt ut) men jag vill köra på high men men det går inte klicka på verkar som det är låst eller något! jag har kollat på systemkraven. men ser inte riktigt vad som är problemet! här kommer mitt system :
AMD Athlon 64 X2 Dual
Core Processor 4600+
2.41 GHz. 2,00 GB RAM
PAE( Phyical Adress Extension)
kan någon vara vänligt och svara på detta? vf kan inte jag ställa in på medium och ifall jag inte når upp krav ?

Medlem

varför kan jag inte ställa in på high*

Skriv svar