Jurassic park

Medlem
Jurassic park

Jag ligger och småglor på Jurassic park som visas på fyran. Det måste vara minst 10 år sen jag såg den senaste gången. Filmen i sig är fortfarande riktigt bra, men specialeffekterna har verkligen inte åldrats med stil. Tänk att sånt man såg på film för 10 år sedan och tyckte att det såg så verkligt ut, kan se så dåligt ut nu för tiden.

#blogg

Medlem
Jurassic park

Minns också hur det var. Eller hur imponerad man blev av GoldenEye 64, det var ju nästan lika snyggt som filmen!:)

Medlem

Själv tycker jag specialeffekterna i Jurassic Park håller än idag. Köksscenen är ju en klassiker, och det är svårt att se när de byter mellan CGI-raptorerna och animatronics-dockorna. Jag längtar tills den kommer i HD. Såg den på bio två gånger och VHS säkert 10 gånger. Sen har man väl sett den på TV nån gång här och där. Grym film!

Medlem

Ja, den är fortfarande riktigt bra! Och det måste medges att effekterna håller hög klass i och med att de faktiskt gjordes i början av 90-talet.

Medlem

måste nog titta på den för att få en uppfattning, jag minns det var bra dock.

Lite konstigt fortfarande att dinosaurierna bara är med i 5 minuter under hela filmen...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar