Race Pro visar upp sig

Robot
Medlem
Race Pro visar upp sig

Bara jag som tycker det ser ut som att bilarna rör sig som klossar? Stelt alltså...


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Väntar på en recension utav detta innan det blir ett köp eller ej iaf, lite tråkigt i längden ifall man inte måste göra något specifikt för att få alla bilarna imo.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

ser ut som de andra spelen simbin släppt ifrån sej. hur de kan kalla dem för realistiska förstår ja inte.

Medlem

glömde dem lägga in fjädring i bilarna?

Medlem

Simbin vet hur man gör bilspel. Tycker det är lite synd att de släpper de på konsol. Man förlorar mycket av känslan. Det ska hålla sig till PC och en riktigt bra ratt. (G25 tex)

Medlem
Skrivet av doodle_82:

Simbin vet hur man gör bilspel. Tycker det är lite synd att de släpper de på konsol. Man förlorar mycket av känslan. Det ska hålla sig till PC och en riktigt bra ratt. (G25 tex)

Ja, ett sådant här spel ska spelas med ratt. En PS3:a och en G25 hade antagligen ochså funkat (är väl iof speltillverkaren som lägger in stöd för rattar, men G25:an ska fungera på PS3 vad jag har hört).


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av N3m35i5:
Skrivet av doodle_82:

Simbin vet hur man gör bilspel. Tycker det är lite synd att de släpper de på konsol. Man förlorar mycket av känslan. Det ska hålla sig till PC och en riktigt bra ratt. (G25 tex)

Ja, ett sådant här spel ska spelas med ratt. En PS3:a och en G25 hade antagligen ochså funkat (är väl iof speltillverkaren som lägger in stöd för rattar, men G25:an ska fungera på PS3 vad jag har hört).

Ja den är kompatibel med PS3, men inte Xbox 360. Jag vägrar att köpa Microsofts skitratt till Xbox. Hade ju varit kul att testa Forza 2 och kommande Forza 3 med sin G25:a

Medlem

Såg ju fruktansvärt dåligt ut, Cockpit vyerna var ju sanslöst dåliga. GT5 kommer äga detta hur lätt som helst.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Nja dem som klagar på hur det ser ut i cockpitview bör nog titta in i dem riktiga bilarna för att se att det faktiskt ser ut så.
Spelet är superbt, likt allt SIMBIN gör, och spelkontrollen exzellent.
Läser man alla recensioner över nätet så ligger både Forza och GT5 långt bakom i fysikkänsla, det är rececnterna eniga om, även om dem dissar spelet i andra aspekter.
Måste ändå säga att SimBin är KUNG, har alla deras titlar även till PC.

Medlem

Synd att de tinte finns någon vettig ratt till 360. Annars vore det kanske dags att fundera på att köpa en konsol.
Aja, får väl bli en ps3 för där funkar väl de flesta usb-anslutna rattar.


signatur

Jäh!

Medlem

Inget fel på 360-ratten, men det är ingen g25a såklart.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Det jag läst om 360 ratten är knappast positivt. Klen ff, oprecis i sin styrning, tveksam kvalitet osv osv.


signatur

Jäh!

Medlem

Hmmm... Det jag har läst hitills imponerar inte.
Många tycker att det helt enkelt är *för* realistiskt.
Men utan tvivel, genren har sina fans, precis som MS Flight Simulator.

Medlem

Får vänta tills det finns demo på spelet, för det får så skillda betyg, GP Göteborgstidningen gav Race Pro bara en 1a i betyg. medans en websida gav det 9 i betyg.

1
Skriv svar