Kontroversiellt Wii-spel i mars

Medlem
Kontroversiellt Wii-spel i mars

Det lär nog inte gå så bra för spelet i Australien heller:)

Medlem

Alla måste sluta se Wii som en "barnmaskin". Den får inte vad den förtjänar, det här kan bevisa just det!

Medlem

Får hålla tummarna!

Medlem

Men WTF Wii är skapad för såna här brutala spel basha in någons face med sin Wii kontroll det är kul! Inte spela töntiga minispel.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Bland de få intressanta Wii-titlarna IMO, mer våld åt folket!

Medlem

Hardboiled15 och Daerken

Rock on!!!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Jag vill också tillägga att det är bra mycket bättre om man njuter av våld i spel än våld i verkligheten så MER VÅLDSAMMA SPEL!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag tycker spelet ser skittrist ut hehe. Blod i all ära...


signatur
Medlem

Fler sådana här spel till wii

Medlem

Spelade det lite på ComicCon i NY och det ser väldigt snyggt ut, jag spelade bara någon minut så det kändes fräscht, visst det kanske blir ett enformigt spel men det kommer att komma fler spel i svartvitt till Wii, går att göra riktigt snyggt!

Hade jag en Wii så skulle jag köpa det här direkt!

Och visst så är det otroligt blodigt men det är för blodigt för att man ska ta det seriöst!

Medlem

Störtlöjligt, varför ska ett företag inte få tillverka en produkt för oss vuxna och äldre?
Till exempel, jag har då aldrig hört om någon förening som försökt stoppa Stephen Kings från att skriva fler böcker då de är våldsamma och hemska för minderåriga.
Och böcker vänder sig ju till alla åldersgrupper, presis som Wii (en spelkonsol) vänder sig till alla åldersgrupper (även om Nintendo själva valt att bara göra barnspel, vilket inte måste betyda att alla andra spelföretag är tvingade att göra barnspel även de).

Medlem

Kommer äga totalt!

Medlem

Sånt här gillar vi. Längtar efter att spela det på polarens Wii, för det ser helt enkelt ut som ett mästerverk.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar