Jumpgate Evolution i juni

Medlem
Jumpgate Evolution i juni

Det här spelet kommer nog att bli bra, jag har ända sen jag testade att spela Freelancers multiplayer längtat efter ett sånt här mmo spel.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Om det är ens i närheten av Freelancer så blir det köp direkt.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Det här spelet kommer nog att bli bra, jag har ända sen jag testade att spela Freelancers multiplayer längtat efter ett sånt här mmo spel.

Eve?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Hardboiled15:

Det här spelet kommer nog att bli bra, jag har ända sen jag testade att spela Freelancers multiplayer längtat efter ett sånt här mmo spel.

Eve?

Har kört det och jag kan bara säga det att tråkigare spel får man leta efter alltså allt tar en så lång tid å det pallar jag inte. Kör Warhammer online atm.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Hardboiled15:

Det här spelet kommer nog att bli bra, jag har ända sen jag testade att spela Freelancers multiplayer längtat efter ett sånt här mmo spel.

Eve?

Eve är ett peka och klicka spel, Jumpgate ska vara ett actionspel där du har full kontroll över skeppet.
Har verkligen sett fram imot ett spel som det här, skall bli intressant att se hur det blir.

Enligt hemsidan kommer man kunna köra sitt skepp med joystick, blir att bygga en egen komandocentral vid datorn med andra ord

Medlem
Medlem

JA!!!!!!!!! Frälsningen är här (spelmässigt)


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

Upphetsande ifall om det blir bra PVP


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Älskar rymdspel:D

Medlem
Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Det här spelet kommer nog att bli bra, jag har ända sen jag testade att spela Freelancers multiplayer längtat efter ett sånt här mmo spel.

Håller med till 100%

Earth and beyond liknande där man kan vandra runt med sin avatar i rymdstationer är också nått man vill ha.

Medlem
Skrivet av spikes:

Inte för att vara den som e den... men att klistra in 2 länkar till filmer som släpptes tidigt i 2008 är ganska lamt spikes...

1
Skriv svar