Som gamer är jag hel...

Medlem
Som gamer är jag hel...

...för nu har jag ett spel i varje genre i min samling! Tack vare det senaste tillskottet här nedan, som först posten slarvade bort, men tack vare lite förhandlingar kom ett annat exemplar hem till mig. Guild Wars har jag haft sen innan, men det har jag spenderat ca. två timmar med, så det räknas inte riktigt. Jag har alltid varit, och är skeptisk till månadskostnader, men efter två trial-omgångar med LotRO så kunde jag inte hejda mig, det är ett underbart tidsfördriv!

Midgård, här kommer jag!

#blogg

Medlem
Som gamer är jag hel...

Jag är väldigt sugen på att skaffa det här! Jag älskar alla tolkiens böcker och den värld han har byggt upp.
Det som stoppar mig är väl att jag inte heller någonsin har lirat Mmorpg, samt månadsavgiften....

Du får ta och skriva lite till om hur spelet är lite senare.

Medlem

Du kan ju börja med och spela gratis i 14 dagar på [http://www.lotro-europe.com/]. För mig blev suget så starkt efter 14 dagar att jag bara inte kunde motstå! Och då har jag bara läst första boken och sett filmerna, är inte så insatt:)

Om du vill veta mer om spelet nu, gå in på länken ovan eller läs här. Jag själv ska snart blogga om mina äventyr, så vänta lite till bara!

1
Skriv svar