Mer om nya Alice

Medlem
Mer om nya Alice

nice=)

Inaktiv

älskade/älskar ettan:P....

Medlem

Fan va trevligt

Håller ettan än idag eller har det åldrats lite väl hårt? Har bara spelat demot för sisådär nio år sedan.

Medlem

Grafiskt är det väl inte ärkesnyggt, men det har juh en ganska egen stil, så det är juh helt klart värt att spela det om du inte har det Riktigt bra spel!
Helballt med en uppföljare, hoppas den blir minst lika bra ^^

Medlem

Verkar väldigt lovande!

Medlem

Har aldrig hört talats om det här spelet tidigare kanske blir till att lira igenom 1 an.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

har ärligt inte varit såhär uppspelt över ett kommande spel som som jag är nu

Medlem

Faaan vad ball. Ettan var helt skruvad.

Inaktiv

Nice nice, ska bli kul att spela detta på Xbox 360, som vanligt kommer det vara snyggare på Xbox 360 än på Playstation 3. Som alla andra multiplatform titlar.

Medlem
Skrivet av nynex:

Nice nice, ska bli kul att spela detta på Xbox 360, som vanligt kommer det vara snyggare på Xbox 360 än på Playstation 3. Som alla andra multiplatform titlar.

Sluta.

Inaktiv

Nynex: Jaha? Vad jag har sett när jag har spelat spel så är PS3:ans spel snyggare, men skit samma du försöker väll bara överbevisa dig själv att du valde rätt konsol medans du innerst inne inte är nöjd med skiten.

ONT: Verkar interessant, hela berättelsen om Alice i underlandet är helt skruvad om man läser böckerna, framförallt Through the Looking-Glass.

Medlem
Skrivet av nynex:

Nice nice, ska bli kul att spela detta på Xbox 360, som vanligt kommer det vara snyggare på Xbox 360 än på Playstation 3. Som alla andra multiplatform titlar.

Själv ska jag spela killzone 2 som är snyggare än något annat spel till 360


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Eh... aldrig hört talas om något Alice I Underlandet spel. :\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

ro
Medlem

Ettan var kul som fan, skruvat men ballt. Hoppas tvåan håller måttet.

Medlem
Skrivet av Mooe:
Skrivet av nynex:

Nice nice, ska bli kul att spela detta på Xbox 360, som vanligt kommer det vara snyggare på Xbox 360 än på Playstation 3. Som alla andra multiplatform titlar.

Sluta.

Om jag får säga vad jag tror så gissar jag på att han skrev så för att folk skulle börja kriga och inte för att han var seriös 8)


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

hoppas det blir en riktig mörk uppföljare, tyckte hela iden var otroligt rå och emo haha, men sen kändes de lite som ett barn spel när man spelade
skulle vara kul om dem kunde gjort ett lite mer rollspels aktig version

blir nog i alla fall ett köp i vilket fall som helst

Medlem

Det första Alice spelet då, på vilken plattform är den ?

Medlem
Skrivet av ZUJ:

Det första Alice spelet då, på vilken plattform är den ?

Absolut första vet jag inte, men första av McGees är till PC (klicka på länkarna i nyheterna vetja :>)

Inaktiv
Skrivet av Bill:
Skrivet av Mooe:
Skrivet av nynex:

Nice nice, ska bli kul att spela detta på Xbox 360, som vanligt kommer det vara snyggare på Xbox 360 än på Playstation 3. Som alla andra multiplatform titlar.

Sluta.

Om jag får säga vad jag tror så gissar jag på att han skrev så för att folk skulle börja kriga och inte för att han var seriös 8)

Då måste jag ju säga så här, alla utvecklare gör spelen och optimerar spelen till den konsolen längst ner i näringskedjan, dvs den med sämst prestanda, dvs Xbox360 sen portar de spelen uppåt. DVS om de inte släpper spelet till Wii för då lär de börja där. Man kan inte utveckla ett spel och optimera det till PS3 prestanda och sen slänga över det till Xbox, det klarar inte den lådan av.

1
Skriv svar