Empire: Total War-demo i kväll

Robot
Inaktiv
Empire: Total War-demo i kväll

Men är dom tvungen? Nu måste jag ju planera om min kväll, min helg, mitt LIV!

Medlem

Synd att jag har tenta till klockan 18.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

Hmmm.... Med andra ord får jag ge järnet för att skriva klart min 7-sidors texttolkning av Jesaja 42 då...

Medlem

Hur ska jag nu raida i WoW med tanke att demot väntar på mig? :/

Medlem

Jag som ska jobba ikväll! :@

Medlem

passar perfekt, en underbar avslutning på Sportlovet!
Har redan förhandsbokat spelet

Medlem
Medlem

jaaaa!!! Äntligen ger min förkylning valuta. o jag har all tid i världen ikväll!!! Detta blir sååååå bra!!!

Inaktiv

Najs!
Är det någon som vet om man kan spela kampanjen i multiplayer på denna version och inte bara slag som i förra versionen?

Medlem
Medlem
Skrivet av arsonisten:

Najs!
Är det någon som vet om man kan spela kampanjen i multiplayer på denna version och inte bara slag som i förra versionen?

Det är ett demo, inte en fullversion...
Så ja, 2 slag. Ett på land, ett på vatten.
Hade du vetat om du läst källan under länken i nyheten.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Jäklar vad nice nu blir det lira av:)

Medlem

Så demot kommer bara släppas ut genom Steam? Är det gratis att ladda ner Steam, eller måste man köpa det? I så fall är det ju värdelöst. Längtat efter detta, så gör dom så här mot mig ;D. Nej men, kommer det finnas andra lösningar ? Tänker inte betala för Steam bara för att testa ett demo ;/.

Medlem
Skrivet av peskypox:

Så demot kommer bara släppas ut genom Steam? Är det gratis att ladda ner Steam, eller måste man köpa det? I så fall är det ju värdelöst. Längtat efter detta, så gör dom så här mot mig ;D. Nej men, kommer det finnas andra lösningar ? Tänker inte betala för Steam bara för att testa ett demo ;/.

Nej, Steam är gratis! Det är bara Microsoft och Apple som tar för givet att internet skall vara avgiftsbelagt :]

EDIT:
Ladda ner installatorn genom att klicka på "Get steam now"-rutan på vänster sida.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Trevligt, trevligt. Får man ta o prova imorn.


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Najs! Kan det inte bli kväll redan *nu*?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Skäggbiffen:

Synd att jag har tenta till klockan 18.

Då kan vi starta en klubb.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Det här påminner mig om tiden när jag spelade sönder Shogun: Total War demot i väntan på releasen... Jag tyckte spelet var så fantastiskt att det är rent löjligt. Dagen när det släpptes cyklade jag sex kilometer i ösregn för att köpa det (returresan inräknad).

Men Empire kommer till brevlådan

Medlem

Jag körde sönder Rome-demot så jag känner igen mig. Första Total War-spelet jag körde och det är fortfarande min favorit i serien.

Medlem

Fan vad glad man blir, nu får man bara hoppas att datorn klarar det.

Inaktiv
Skrivet av Shimo:
Skrivet av arsonisten:

Najs!
Är det någon som vet om man kan spela kampanjen i multiplayer på denna version och inte bara slag som i förra versionen?

Det är ett demo, inte en fullversion...
Så ja, 2 slag. Ett på land, ett på vatten.
Hade du vetat om du läst källan under länken i nyheten.

'

Jag kanske skulle uttryckt mig tydligare. Min fråga gällde inte detta specifika demo utan full versionen.

Medlem

Antagligen kommer det inte bli campaign i multiplayer...rent logiskt, det tar för lång tid att göra klart. Samt så tar det ärtt mycket tid att göra sin runde (för mig iaf).

Medlem
Skrivet av Suushii:

Antagligen kommer det inte bli campaign i multiplayer...rent logiskt, det tar för lång tid att göra klart. Samt så tar det ärtt mycket tid att göra sin runde (för mig iaf).

De har ju släppt info om att det ska vara med. Förr eller senare :/
Jag tror på att det är med iaf. då de släppt denna videon på sin hemsida.

Jag ser inget som talar emot att de inte skulle ha med det i fullversionen.

Sorry @arsonisten, missförstod

Update: Demot skall släppas kl 17 enligt officiella hemsidan!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Inaktiv

OHMYFREAKINGGOD!!!!! *NINTENDO64 KID RAGE*

Medlem

Gött! då ska man dricka öl och lira detta ikväll!
Så har jag nyss spelat klart en Medieval II TW Campain för 24 gången, så detta kom ju helt i rätt tidpunkt!

Medlem
Inaktiv

....and I Jizzed in my Pants!

Jäkla va skoj har inte haft dator på snart 2 veckor och så ser man detta när man är tebax JippIE8)


signatur
123
Skriv svar