Empire: Total War-demo i kväll

Medlem
Medlem

121kb yay


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Jag kan ju ge ett tips bara för att jag är så snäll.

Ändra region på nerladdning, ta nått land som SOVER nu så kommer det gå snabbare, tro mig.

Medlem
Skrivet av blub:

Jag kan ju ge ett tips bara för att jag är så snäll.

Ändra region på nerladdning, ta nått land som SOVER nu så kommer det gå snabbare, tro mig.

Jag älskar dig :heart:

Inaktiv
Skrivet av SwedishChaos:
Skrivet av blub:

Jag kan ju ge ett tips bara för att jag är så snäll.

Ändra region på nerladdning, ta nått land som SOVER nu så kommer det gå snabbare, tro mig.

Jag älskar dig :heart:

Tack

Medlem

Ursäkta min onördiga fråga! Men vad är steam för nåt och varför måste jag ha det för att spela ETW?

Medlem

Vore intressant om de kunde släppa statistik efter helgen på hur många som har tankat det.

Medlem

Hm, jag behöver åka hemifrån ett tag. Och eftersom jag inte tillhör den majoritet som låter sina datorer stå på 24/7 (jag är lätt paranoid efter att ett powersupply dampade mitt framför ögonen på mig en gång) så blir det till att fortsätta tanka senare ikväll.

Jag instämmer i ett stort tack till Blub Nu är jag mer än halvvägs, hade inte varit så bra annars.

Inaktiv
Skrivet av blub:

Jag kan ju ge ett tips bara för att jag är så snäll.

Ändra region på nerladdning, ta nått land som SOVER nu så kommer det gå snabbare, tro mig.

till vilket land?

har bara europeiska länder

**edit* fick upp middleast men de gick i 15kbs...

Inaktiv

Jag tog Afrika! :> jag lär vara ganska ensam ;o

LRI
Medlem

95% det gick i typ 300kb/s först med ligger på typ 100 nu, kör nordic. somnade faktiskt framför tvn så började inte tanka förrens 6 typ

Medlem

Kul att man får "This game is currently unavailable. Please try again at another time." när man tankat klart spelet och vill spela... dryga jävla skitsteam.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

iceland gick snabbt för mig 600 - 700kb


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Ok, på ca en o en halvtimme var 22 prolle klart... sen dog den

Medlem

För mig ligger Australien på ca 400 kb/s.

Medlem

Har det nedladdat och måste säga att det är grymt kul. Har sett fram emot detta så länge

Medlem

Jag har lirat alla spel i total war serien tills jag fick tag på empire TW demot ikväll.
Jag har nog aldrig blivit så besviken på ett spel i hela mitt liv.
Jag menar jag har kollat alla 5 trailers med hög entusiasm och bara gått och väntat på releasen, men jag måste säga att Empire TW kommer jag inte ens att köpa tack vare att de har förstört spelet så totalt.
Ingen känsla överhuvudtaget kvar och allt går så jäkla segt, jag funderade faktiskt på att skaffa ett ex bara för att man kan lira som sverige.
Men vad är det för mening med det när man blir skit-förbannad efter 10min med ett sådant väderlöst lir.
Tacka vet jag Medieval 2

Medlem

AARGH hur i hela friden ändrar man region på nedladdningen då???


signatur

Sånt e livet

Medlem

Sydkorea - 1 mb/s

Medlem
Skrivet av SwedenRocks:

AARGH hur i hela friden ändrar man region på nedladdningen då???

Settings > Downloads > Download Region

Inaktiv

HAr nu spelat allt på demot. Kickass alltså, dock kräver det en del.
Men det flöt på bra endå med dom inställningar man kunde använda.

Medlem

kör east-coast usa. 500-600kbs

Medlem

Australien : för tillfället 300-400 kb/s
har försökt med scandinavia och africa, sega som fan

CX
Medlem
Skrivet av omgponies:

kör east-coast usa. 500-600kbs

Bra tips!
Ligger på 800-700 nu.

Inaktiv

jo jag vet download location etc men hittar inte USA !?

Medlem

Bara genom steam?? hatar steam! har väntar 2 jävla timmar på att den ska ladda ner men den har fortfarande inte laddat klart ännu! WTF!?

Inaktiv

WOHO! Fan va skoj detta var! Längesedan jag hade så kul med RPG. Tog amerikanerna lätt

Dock vill jag hoppa över skepp striderna, blev helt slaktad av fransoserna som gjorde en stor cirkel omkring min lilla flotta. Det var bara tråkigt.

Inaktiv

menar ju RTS så klart XD

Inaktiv

För mig tog det bara 30 minuter att ladda ner demot, ungefär. Grymt, näst nästa vecka kommer spelet då jävlar blir det att ta över ryssland med sverige. jag ska lyckas med min erövrings plan.:P

123
Skriv svar