Robot
Halo Wars

Rymden står i brand. På den ena sidan – gossar med guldblänkande hjälmvisir. På den andra sidan – fanatiskt religiösa utomjordingar. FZ har testat livet som befälsämne för den förstnämnda kategorin i Ensembles omtalade strategidänga Halo Wars.

#westwood-studios, #dune-2, #microsoft, #halo-wars, #ensemble-studios, #halo-combat-evolved, #blizzard, #robot-entertainment


Medlem
FZ recenserar Halo Wars

Älskade demot hoppades att spelet skulle få 4/5 men trodde nog att det bara skulle bli 3/5 och se där aja lär nog köpa det ändå kontrollen var bra på demot iallafal inga anmärkningar.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Väl skrivet, denna recensionen sammanfattade mina åsikter efter ha spelat demot.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

In before alla fanboys som tycker att alla exklusiva titlar förtjänar 5/5.

Men efter ha testat demot så skulle jag nog också hålla mig runt en 3a, 60-70%.

Medlem

Jaha där rök det för alla Xbox fans som väntat på sitt spel för året...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

"Oprecis handkontroll" Så är det med rts och fps på consoler....Nej tack. Mus och keyboard är det som gäller i dessa 2 genér.

Medlem

Ser väldigt mycket ut som Universe At War: Earth Assault

Medlem

Betydligt mer intresserad utav detta än något av de övriga Halospelen

Medlem
Skrivet av Hannu87:

"Oprecis handkontroll" Så är det med rts och fps på consoler....Nej tack. Mus och keyboard är det som gäller i dessa 2 genér.

FPS har ju faktiskt Halo 3 lyckats riktigt bra med på konsol. Men är mer tveksam till ett RTS på Xbox, det kanske funkar, men som sagt så är jag tveksam.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

jag tyckte kontrollen var många gånger bättre än redalert3 och tror nog det fungerar, kanske om man gillar micromanagement så är den lite för oprecis.

Medlem

Inte alls oväntat.

Så går det när man stänger mods.

klick


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Dom försökte inte precis göra något super spel. Dom vill mjölka sina fanboys. Men hej och hå! Det är riktigt smart!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

En sak är säkert iallafall, snyggt är det
Trevlig recension f.ö, som väntat från våran favoritsida fz.se!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Jaha där rök det för alla Xbox fans som väntat på sitt spel för året...

Du måste mena Halo fans, jag har Xbox men har inte sett fram emot det här spelet ett skvatt.

Medlem

Det var som jag trodde :/

Medlem

Nu fattar jag inte ett skit av vad vissa snackar om, 3/5 är ett [i]BRA[/i] spel, men ack, tänk vilket mästerverk det kunde blivit om det kom till PC.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Synd att Ensemble inte lyckades med flaggan i topp.
Måste hålla med på nästan varje punkt


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Boomer:

Inte alls oväntat.

Så går det när man stänger mods.

klick

aw shit don't remind me
fan va sag fram emot den dar modden
sen kom M$ och bara f)(%&#%0 upp allt
och slapper ett medelmattigt Rts till konsoll ocksa

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Jaha där rök det för alla Xbox fans som väntat på sitt spel för året...

En PS3 ägare ofc det finns en LÅNG lista på nätet över EXKLUSIVA xbox 360 spel som kommer i år. Bara för att jävlas lite vilken konsol får allt bra DLC som Lost and the damned? Precis.:)


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Jaha där rök det för alla Xbox fans som väntat på sitt spel för året...

Börjar bli trött på alla som anser att spel som släpps på flera konsoller inte räknas som ett spel till "sin" konsoll.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

trodde det var ett fps-spel.. jaha då blev det hela ointressant


signatur

bäst

Medlem

Måste nästan testa det ändå:)

Medlem

Helo Wars ser faktiskt ganska coolt ut - dock känns det som man redan sett allt det i C&C....

men men, äger själv inget Xbox å tänker inte heller skaffa ett då jag har ps3, tycker dock att Halo Wars ser fräckt ut, men jag håller mig häldre till Zero hour - Zero hour borde komma till konsol yeey


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

http://gamereactor.se/recensioner/16975/Halo+Wars/?sid=ae9bb4...

Hos GameReactor får spelet 9 av 10,,så det är som baken:Delat med andra ord.

Medlem

Jag håller helt med recensionen. 3/5 var precis det poäng jag själv skulle gett

Jag förstår inte, varför passade inte Microsoft på att lansera mus+tangentbord till xbox360'n med detta spel??
Vilken sabla miss av Microsoft

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Jaha där rök det för alla Xbox fans som väntat på sitt spel för året...

Synd för dig då att man inte gillar Halo, köper hellre Pro Race som kom ut idag, ett fint exklusivt 360 bilspel.

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av mosoloa1:

Jaha där rök det för alla Xbox fans som väntat på sitt spel för året...

Börjar bli trött på alla som anser att spel som släpps på flera konsoller inte räknas som ett spel till "sin" konsoll.

Killen är 15år.. Han har det jobbigt i sitt liv.

Medlem
Skrivet av LuNxOr:

ska inte alla 360 nördar klaga över att inte 360 kan få bättre betyg med det här spelet nu också!!! är så jävla trött på alla töntar som säger att 360 är bäst!! ja visst alla har sin smak på spelkonsol.....men killzone 2 äger verkligen sönder kexbox 3fixme totalt!!!!! hahaha!! finns bara en vinnare!!! PLAYSTATION 3!!!!!!!!!!!!!!!!

och just ja måste nämna en liten sak till!

Pro race till xbox bög60 skulle ju vara bättre än gran turismo!!???? var det inte så??? va???? just det alla jävla 360 har inget att säga nu hahahahhaa!!

Humor!

ptr
Medlem
Skrivet av LuNxOr:

ska inte alla 360 nördar klaga över att inte 360 kan få bättre betyg med det här spelet nu också!!! är så jävla trött på alla töntar som säger att 360 är bäst!! ja visst alla har sin smak på spelkonsol.....men killzone 2 äger verkligen sönder kexbox 3fixme totalt!!!!! hahaha!! finns bara en vinnare!!! PLAYSTATION 3!!!!!!!!!!!!!!!!

och just ja måste nämna en liten sak till!

Pro race till xbox bög60 skulle ju vara bättre än gran turismo!!???? var det inte så??? va???? just det alla jävla 360 har inget att säga nu hahahahhaa!!

I lol'd.

KoP
Medlem
Skrivet av LuNxOr:

ska inte alla 360 nördar klaga över att inte 360 kan få bättre betyg med det här spelet nu också!!! är så jävla trött på alla töntar som säger att 360 är bäst!! ja visst alla har sin smak på spelkonsol.....men killzone 2 äger verkligen sönder kexbox 3fixme totalt!!!!! hahaha!! finns bara en vinnare!!! PLAYSTATION 3!!!!!!!!!!!!!!!!

och just ja måste nämna en liten sak till!

Pro race till xbox bög60 skulle ju vara bättre än gran turismo!!???? var det inte så??? va???? just det alla jävla 360 har inget att säga nu hahahahhaa!!

Haha! Veckans fjortisfanboy

12
Skriv svar