Alice i underlandet är tillbaka

Robot
Medlem
Alice i underlandet är tillbaka

Brutalt!

Medlem

Alice var sjukt bra.

Medlem

Nice!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Svinbra spel! Jag har mycket stora lyckokänslor nu ^^


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Har inte spelat Alice. Tänkte köpa det flera gånger, men av någon anledning så blev det aldrig av.

Inaktiv

komigen looking glass wars!


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

At the DICE Summit today in Las Vegas, EA CEO John Riccitiello announced during his session "Don't Fear the Changes" on taking creative risks that EA and Spicy Horse will be teaming up to create a follow-up to the 2000 PC game classic, Alice.

Currently titled "the Return of American McGee's Alice", the game is still in pre-production and won't be completed for some time. You can visit the official site on Spicy Horse to sign up for updates, and stay tuned in to the American McGee forum or American's blog for news as it breaks.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

HYmmm ja jag har för mig att första spelet var rätt bra så det låter ju som en kul grej. Letäs hope for the best.

Medlem

Första spelet var hade en sjukt skön stämning. Har stora förhoppningar på denna uppföljare Någon som vet om det har något att göra med den nya filmen om Alice (Tim Burton regisserar!) som kommer nästa år eller om det bara är ett sammanträffande?

/ LordDaimos

Medlem

Yes!! Älskade första spelet, spelade igenom det i vintras Hoppas de fortsätter ha med stämningen som i det nya som i det gamla spelet.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

QRT
Medlem

Wohoo! Det är fan dags nu.

Inaktiv

Najs, det gamla spelet var ju hur kul som helst. Tyckte t.om. min lillasyster.


signatur

dare to be bold

Medlem

YAY!! top 10 spel i listan.. undrar bara vart filmen de skulle basera på spelet tog vägen sett fram emot det med.. hoppas de bara inte fuckar upp denna.. många spel på senaste tiden som an sett fram emot var vart en besvikelse

Medlem

Ett spel för 5-12 åringar ....


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av FortuN:

Ett spel för 5-12 åringar ....

ESRB: M (Mature)
OFLC: MA 15+


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Åh ja. Minns inte allt från spelet men det man minns är de vrickade världarna man fick gå igenom. Ser fram emot att göra det igen :3


signatur

osv.

1
Skriv svar