Homofob javisst!

Inaktiv
Homofob javisst!

Signaturen M-L Johansson - fyrbarnsmor hade i tisdags med en insändare i Smålandsposten med titeln "Ge inte fritt fram för homosex.
I sin insändare ger "Fru Medeltid" som en kommentator (rättmätigt) kallade henne sin syn på homosexualitet. Såhär lyder insändaren:

"Ledande män och kvinnor i Sverige har ett stort ansvar. Jag vill inte genom min tystnad tiga och samtycka. Jag vill varna er som har ansvar: Ge inte fritt fram för homosex.
Det skulle inte förvåna mig om homosex blir ungdomarnas nya preventivmedel. Alla vet att nutida preventivmedel ger sjukdomar och obehag. Ungdomar som vill leva i otukt kommer att av nyfikenhet pröva homosex om det blir fritt fram. Tänk på att det är lättare att stämma i bäcken än i ån.
Vad gör ni om det blir en lavinartad ökning? En sådan ökning kommer bara att bevisa att homosex inte är medfött som en del felaktigt vill påskina. Ge de stackars vilseförda behandlingshem där de kan få hjälp.
Skulle du vilja se ditt eget barn eller barnbarn vilsefört av en vuxen homosexuell?
Tänk efter före."

Själv kan jag bara beklaga att det finns såna här människor. Hon tror alltså på fullt allvar att heterosexuella tjejer och killar skulle pröva "homosex" bara for teh lulz ifall det "blir fritt fram".
Vaddå fritt fram? Det är väl för fan fritt fram om man nu vill?? Mig veterligen är det inte olagligt och även accepterat av en stor del av befolkningen med homosex.
Och förslaget med behandlingshem för att hjälpa "de vilseförda"?

Jisses.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Homofob javisst!

Byt ordet "homosex" till "filmjölk", eller "religion" så blir det lika roligt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar