Facebreaker K.O. Party

Robot
Facebreaker K.O. Party

Boxning är på ytan en väldigt primitiv sport. Banka på motståndaren tills hans (eller hennes) kropp säger ifrån och tar en spontanvila på mattan. Under ytan hittas såklart djupare lager av taktik och teknik men tyvärr stannar Facebreakar redan innan dess.

#street-fighter-ii


Medlem
Vi testar FaceBreaker på Wii

Att man lyckats göra Wii-verren såpass snygg var en glad överraskning.

Inaktiv

Har inte spelat ett enda boxning spel som har tilltalat mig sedan Punch-Out så det var väll ingen större förvåning.

Medlem
Skrivet av Brandter:

Har inte spelat ett enda boxning spel som har tilltalat mig sedan Punch-Out så det var väll ingen större förvåning.

Spela fight night.

Medlem

Ännu ett kasst spel till Wii sweet!


signatur

I got a Goldenshower.

m1
Medlem

Synd, det såg skoj ut på bilderna. Får hoppas att Punch Out blir bättre.

Skrivet av FZ:

Om du känner för att förvandla dina vänners ansikten till gröt utan några bestående men (förutom de psykiska) tycker jag att Street Fighter II är en mycket bättre investering.

Street Fighter finns väl inte till Wii så det är väl inget alternativ? Eller snackar vi Virtual Console?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av m1:

Synd, det såg skoj ut på bilderna. Får hoppas att Punch Out blir bättre.

Skrivet av FZ:

Om du känner för att förvandla dina vänners ansikten till gröt utan några bestående men (förutom de psykiska) tycker jag att Street Fighter II är en mycket bättre investering.

Street Fighter finns väl inte till Wii så det är väl inget alternativ? Eller snackar vi Virtual Console?

SF2 finns till Virtual Console.


signatur
Medlem

Bra recension!

Avstängd

Suck, ännu ett B-spel =/

1
Skriv svar