Capcom om Dead Rising 2

Medlem
Capcom om Dead Rising 2

Ahh, zombieslakt, ett koncept som det man måste vara väldigt skicklig för att förstöra. Kan Capcom kanske göra en CoD:WaW och ha med Nazi-zombies i leken också? För det är ju roligast, sett ur ett västerländskt perspektiv naturligtvis...


signatur
Medlem

Om Capcom litar på Blue Castle, så borde de väl vara värda "fördelen av tvivel". (Aldrig förstått mig på det uttrycket, men nåväl.)

Förutsatt att det inte är skitsnack, att de inte bryr sig mer om IPt, och med de graciösa orden egentligen bara säger att det duger till att slungas ut för snabba pengar. Man vet aldrig.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

tror faktist att capcom sattsar på detta å inte bara gör en mjölkning.
ekonomin tillåter nog inte för mycket "vi gör ett nytt bla bla bara för att namnet säljer"
är det skit så får folk veta å skiter i å köpa det. ingen vill chansa på ett spel bara på namnet längre. så tror iaf vi kommer få se mer "kvalitéts" titlar. tyvärr en del skit åxå men inte lika mycket som förut.

Medlem

Tja den som lever får se.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Första spelet var väldigt roligt i början men efter ett tag så avtog det och det blev så mycket stress och frustration.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

ja det var så oerhört stressigt i 1an.. väl mkt för min smak... och att man kunde typ "spara" fel och helt omöjligen klara vissa saker var irriterande.. men annars ett jäkligt kul spel.

Medlem

tar dom bara bort den otroligt irriterande tids pressen och gör så att man kan röra sig sammtidigt som man skjuter. Samt slänger in co-op kommer jag sitta i månader med det.


signatur

God is dead

1
Skriv svar